PYROMANIAC 1975
VWC lid
Is niet het juiste filmpje.
Gr
Marchel
Gr
Marchel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is niet het juiste filmpje.
Gr
Marchel
Enig idee welk (EVO) product dit dan moet zijn?
Komt deze nu op de markt met het gewenste effect Marchel?
Komt deze nu op de markt met het gewenste effect Marchel?
Mooi! Zie post #61 niet de juiste video bij het product.
Ik ben heel heel heel erg benieuwd of dit product dit jaar in de winkels komt te liggen. Misschien is het het overwegen waard om hem ook in een nieuwe box te stoppen met een aantal andere nieuwe effecten![]()
Dit effect zullen we helaas niet in een box verwerken wegens de arbeid intensiviteit om het product te maken.
Dit effect word nagenoeg geheel met de hand gefabriceerd waardoor dit ook geen goedkoop effect is.
30mm is al heel uitzonderlijk om dit effect echt goed te krijgen echter houden we wel van een uitdaging
gr
Evolution Fireworks
Ok Marchel maar komt ie nou wel dit jaar. Kijk er wel naar uit..
Ik ben er nu 4 jaar mee bezig en hoop dit jaar dat 3x scheepsrecht ist.
Ik doe er mijn best voor maar wil dat dit product wel het geld helemaal waard moet zijn dus wil wel dat het maximale haalbaar erin moet zitten wat haalbaar ist en ik er 100% achter sta.
Gr
Evolution Fireworks
Is zo'n effect ook niet te realiseren met een 50mm single shot? Ik weet zo niet wat de specifieke regels voor deze single shots zijn maar lijkt mij dat je met 2inch een aardig eindje dichterbij moet kunnen komen.
We zijn inmiddels ruim een half jaartje verder. Is er al nieuws te vertellen over deze prachtige cake?
Geef het de tijd.
Hoe langer je wacht, hoe meer mooie cakes Evo creëert.
Ik las net dat deze wel komt dit jaar
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...8-Vuurwerkcentrum-Brabant&p=956218#post956218