Cruelty

Weet niet welke versie ik had, maar heb deze cake na jaren eindelijk voor het eerst gehad. Mooie effecten, maar ik heb dubbele gevoelens. Vond dat er opvallend veel laagklappers bij zaten!

Ach, wie nog eens wat bewaard...! Was eigenlijk ooit bedoeld voor in een show, maar kwam er gewoon niet aan toe! Dan maar zo voor een paar seconden geweld!

Ik krijg een 2017 versie gratis bij m'n bestelling dus ben daar wel blij mee! Ik vond 'm ook gewoon super, net iets minder misschien dan de oude versie en de effecten zijn net wat anders. Maar komt er gewoon 90% bij in de buurt!

Wat blijft de Cruelty toch dik, Was echt een dikke chaos in de lucht dikke klappen, dikke boeketten, de Kracht wat er van uit komt echt heerlijk. Alles zit er gewoon in deze pot. Zwaar genieten

2017 versie 6x

Mooi spul gewoon nog, zoals ik zal zei in december. Hij mist wel net de kracht van wat ie eerst had, die boeketten werden er echt uit geramd en bij deze is dat net iets minder. Maar verder wel top hersteld! Overal nu voor topprijzen ook te verkrijgen dus dit soort projectjes kan je nu prima samen financieren.

Publiek reageerde er goed op, komt dit jaar weer in de collectie.
Eerst 2 gare knalpotten gevolgd door de Cruelty:
:tongue2:

Het afgelopen jaar de omlabeling gehad "daredevil".
Heb ervan genoten, staat zeker weer voor dit jaar op mijn lijst.
Hieronder mijn straatfilm.

Ik heb het idee als ik de laatste 2 films zie dat ze toch een ander receptje voor de willows hebben gebruikt. Niet lelijk maar helaas niet zo strak als daarvoor.

Back
Bovenaan