Twinkling Bauhinia [GEANNULEERD]

Ik vind het persoonlijk een mooi effect, rustpuntje. Het ene shot wat minder mooi, het ander schot prachtig. Ik zag dat de afstand tot de demo vrij groot was. Ik zeg drogen, en lekker dichtbij in de straat afsteken, champagne erbij, zal mooi worden (Mits het niet waait). Het is niet overweldigend, maar voor de liefhebber. De eerste gaat om 20:00h de lucht in, bij het kindervuurwerk.

Dat zijn wel heel veel samples van een prodict voor 1 winkel dan:p

Dat is niet voor 1 winkel maar voor de importeur Evolution Fireworks (Orthen is de thuisbasis van de Importeur EVO). Over het algemeen laat je er per product een aantal komen. Proefschieten, Dealer Avond NL, Dealer Avond Dld, eventueel een filmavond, Burning Airfield, enz. Niet elke Importeur doet dit allemaal en ook niet voor elk artikel maar daar komen wel de aantallen vandaan.

Dat is niet voor 1 winkel maar voor de importeur Evolution Fireworks (Orthen is de thuisbasis van de Importeur EVO). Over het algemeen laat je er per product een aantal komen. Proefschieten, Dealer Avond NL, Dealer Avond Dld, eventueel een filmavond, Burning Airfield, enz. Niet elke Importeur doet dit allemaal en ook niet voor elk artikel maar daar komen wel de aantallen vandaan.

Maar die avonden zijn allemaal al geweest :P

https://youtu.be/IcAOIAiclKc

Bij 10.04 zie je dit product weer in de bunkers staan.
Ik snap het niet waarom ze een "neppe" in de opslag zouden hebben staan na zoveel weken.
Zeg niet dat het oud materiaal is want in hetzelfde filmpje zie je katan special #4 net geleverd worden. (Die zijn net binnen)

https://youtu.be/IcAOIAiclKc

Bij 10.04 zie je dit product weer in de bunkers staan.
Ik snap het niet waarom ze een "neppe" in de opslag zouden hebben staan na zoveel weken.
Zeg niet dat het oud materiaal is want in hetzelfde filmpje zie je katan special #4 net geleverd worden. (Die zijn net binnen)

Ik denk dat deze daar staan omdat ik denk dat Marchel ze zal gaan opstoken. Het kantoor van Evo zit in dit pand en evo is natuurlijk ontstaan uit deze winkel.

Back
Bovenaan