Twinkling Bauhinia [GEANNULEERD]

Uhhhh je moet er misschien van houden, maar ik vind er niets aan. Effect is klein en ik mis de dikke willows/palmen ?

Niet elk schot even mooi, misschien nog vochtig? Begreep dat sommige artikelen pas net op tijd aanwezig waren aldaar. Maar de schoten die er wel goed uit komen zien er toch echt fraai uit. Toch moet maar 1 fixen ergens dan. :D

Komt op mij over zoals ik hem me had voorgesteld. Kan me niet voorstellen dat er in dit kaliber heel veel meer uit gehaald kan worden. Leuk effect en een paar maandjes drogen doet hem ongetwijfeld alleen maar goed.

Zo lijkt het meer op die van Rubro, of het was te mooi om waar te zijn of het was nat.

Laatst bewerkt:
Denk dat we eerst de demo de 23e moeten afwachten. Dat is nog ruim een week om te drogen, verwacht dat deze cake daar al stukken beter presteert

Hij valt inderdaad een beetje tegen op de film van Pyrotoro. :shocked:

Hopen dat het inderdaad vocht is en ie opgedroogd beter presteert. Staat hier in elk geval de 31e in de straat, dus we gaan het zien.

Ik vond m zo vers geleverd al goed uit de verf komen. Niet elk schot, daar kan ik in meegaan maar het effect komt zeker goed tot zijn recht. Het is 30mm dat moeten we niet vergeten.

Nat? Anders is het blijkbaar toch te lastig om in (massa)productie consequent goed te produceren. Hopen dus dat dit natte massaproductie was, dan kan het uiteindelijk nog meevallen.

Evo crew zet voor de demo van de 23ste de cakes van de Twinkling Bauhinia bij de verwarming.
Of als de verwarming niet aan staat in de zon.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar die van Rubro was beter uitgevoerd :shy:
Nog steeds kan ik van het effect genieten, maar het is niet wat het zou horen te zijn...

Vind hem erg magertjes overkomen. Wellicht oogt die in de straat mooier als je er dichterbij staat. Daarom benieuwd naar de straatfilmpjes van deze

Gisteren op de demo gezien, zal vast ook nog wel deels met vocht te maken hebben maar vond deze cake niet presteren zoals ik verwacht had. Top dat ze hebben geprobeerd het farfalla effect in 30 mm te stoppen maar denk dat toch te lastig is het beoogde effect in zo'n klein kaliber te stoppen. Had er 2 in bestelling staan maar ga kijken of ik deze kan omruilen voor de Golden Sky Twister

Vind het vooral zonde dat ze jaren bezig zijn geweest om dit product goed te krijgen en dit er dan uiteindelijk uitkomt. Neem aan dat ze er zelf ook niet tevreden over zijn. Anders vraag ik me echt af hoe de vorige pogingen gepresteerd hebben.

Leuk geprobeerd maar helaas

Back
Bovenaan