Triple X

Om te beginnen, is de vertraging tussen cakes in compounds zo gruwelijk irritant. Helaas dit jaar geen tijd gehad om deze na te lopen/ te verkorten. Hierdoor vielen een aantal compounds echt tegen. Zoals de Triple X Batch 2022. Poh wat een dooddoener zo en levensgevaarlijk voor de gewone consument.

Buiten de vertraging om een leuke gevarieerde bak. Echter onder aan de streep viel ie tegen.

Mensen dit is toch normaal windkracht 5!!! Ik had deze nog voor het 2de jaar op rij en hij is gewoon mega dik maar die wind nekt alles dan gaan mensen roepen het is minder bla bla . Nee het is niet minder
Ging bij jou echt alles slecht door de wind dan? ik zie het je overal zeggen. Was het daar midden in het land zoveel ruiger dan bv hier aan de noordkust? Dikke dingen zagen er hier met 5-6bft prima uit. Ik vond deze al langer wat overschat, net als z'n broertje(s). Blij dat ik er geen €400 op verkoopdagen voor heb neergelegd, bij wijze van spreken

Bij mij presteerde de Triple X geweldig!! Wat een bakbeest. Magnum had dit jaar vele mooie boxen!!

Nee is geen onzin hoe meer wind hoe minder het lijkt daar hoef je toch geen einstein voor te zijn

Is de grootste flauwe kul. Total Event Box, Kingstown Hangover en bijvoorbeeld de dierencakes van CR presteerde gisteren net zo goed als dat ik ze een aantal weken geleden heb gezien op diverse demo's met betere wind condities. Is de Triple X dan rommel?

Nee absoluut niet maar heb het al vaker gezegd 1e compound is te tam en gezien het huidige prijs niveau prijs / kwaliteit verhouding niet in balans

Heb toch aardig wat boxen gehad van verschillende merken,ik vond de triple X heel eerlijk gezegd zwaar tegenvallen,te veel pauze s tussen boxen en het lijkt...dat hij minder is geworden dan eerder.

Weet niet hoor. Maar hij heeft in mij ogen gewoon gelijk. We wonen zover ik weet allemaal in de zelfde hoek. Teiple X 2022 viel zwaar tegen.

Daarin tegen de kingstown, willow mayhem een scala aan funke boxen en cakes gestookt en die hielden zich zeer goed staan de in de wind.

Helaas de X niet op film maar wel de yggdrasil en die is uiterst gevoelig voor wind. Zie onderstaand filmpje.

Laatst bewerkt door een moderator:
Lekkere bak hoor! Batch 2021 gehad die uit een vloerverwarmde bunker kwam van Breda Vuurwerk. Pauzes af en toe wat lang, maar daardoor vond het publiek het alleen maar mooier. Twee jaar geleden besteld tijdens een actie voor €180 en is dat dubbel en dwars waard. De losse verkoopprijs op 29-30-31 december 2022 a €400 is het dan ook niet waard nee. Maar ik was zeer tevreden!

Om te beginnen, is de vertraging tussen cakes in compounds zo gruwelijk irritant. Helaas dit jaar geen tijd gehad om deze na te lopen/ te verkorten. Hierdoor vielen een aantal compounds echt tegen. Zoals de Triple X Batch 2022. Poh wat een dooddoener zo en levensgevaarlijk voor de gewone consument.

Buiten de vertraging om een leuke gevarieerde bak. Echter onder aan de streep viel ie tegen.

Over vertraging gesproken, ik had ook de collision thunder waar je bijna een biertje kon atten tussen de pauzes. Super zonde!

Ik persoonlijk vond de Triple X echt tegenvallen of mijn verwachtingen waren te hoog. In eerste instantie weigerde de 1e cake al halverwege. Dus voorzichtig naar toe gelopen en door de wind ging die weer verder haha. Daarnaast werkte de wind natuurlijk ook niet mee waardoor het goud heel snel weg was.
Burst viel me erg tegen, en de boeketten waren ook niet "groot" te noemen.
Nee voor mij was die geen "wauw" effect, en gaat er dus ook niet meer komen. Hardcore helium van Rubro vond ik 10x dikker.

Hele wisselende reacties. Misschien toch de hype icm het matige weer waardoor verwachtingen niet werden voldaan

Hier de 2019 editie, film gaat nog volgen. Liep ook niet helemaal lekker waardoor de finale halverwege al ging. Heb het wauweffect wel gemist, misschien teveel van verwacht. Obsessed vond ik toch een stuk strakker presteren

Voor 150 is dit gewoon een prima box. Veel meer vind ik deze ook niet waard dan zijn er betere keuzes.

Als mij iets tegenvalt heeft dat een reden , ik heb nu 275 betaald en ik miste vooral de dreunen die andere artikelen wel hadden, dan koop ik hem in de toekomst ook niet voor 150.
De 2 waaier salvo’s met die mines zagen er mooi uit maar ook daarbij waren bursts van de boeketten gewoon te min.
Dat is net alsof je chick tijdens een vrijpartij zegt dat ze ff moet schijten .

Back
Bovenaan