Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Maar in die doos zitten nog 2 losse dozen denk ik?Bij mij staat er gewoon triple x op beide zijkanten. Althans op de kartonnen doos.
Kan iemand bevestigen dat op de 2 dozen zelf alleen het artikel nr staat (1878) en niet de naam triple x?
Ik dacht deze bij mij miste maar had 2 losse dozen met dus alleen 1878 en sticker met gebruiksaanwijzing. Ik vermoed dat de winkelier de omdoos en daarmee de kooi al verwijderd heeft voor me.
Het bekende rode papier bovenop is vervangen door een niet doorzichtig wit papier en daarop 2 symbolen hoe af te steken (nooit erboven hangen).
Kan iemand bevestigen dat op de 2 dozen zelf alleen het artikel nr staat (1878) en niet de naam triple x?
Ik dacht deze bij mij miste maar had 2 losse dozen met dus alleen 1878 en sticker met gebruiksaanwijzing. Ik vermoed dat de winkelier de omdoos en daarmee de kooi al verwijderd heeft voor me.
Het bekende rode papier bovenop is vervangen door een niet doorzichtig wit papier en daarop 2 symbolen hoe af te steken (nooit erboven hangen).
Het zijn inderdaad twee dozen met 1878-1 en 1878-2. Ik heb nog wel pijn in m'n rug van het tillen niet normaal groot maar vooral zwaar is deze doos zeg. Gisteren heb ik de kooi verwijderd en vooral deel 2 is het zwaarste maar dat vond ik wel logisch aangezien iedereen deel 2 het mooiste gedeelte vind.
Deel 1 en 2 zijn zelf intern al wel doorgelont maar de delen zelf moeten nog wel verbonden worden. Mocht iemand daar nog een goede tip voor hebben voor zo min mogelijk vertraging dan graag. Ik denk er nu aan om de zijkanten van de kartonnen dozen naar beneden te scheuren en deel 2 op de liggende karton zijkant van deel 1 te zetten. Dan zitten alle cakes tegen elkaar aan en kunnen de twee delen het makkelijkste (inscheuren naar beneden en onderaan) verbonden worden.
Mensen dit is toch normaal windkracht 5!!! Ik had deze nog voor het 2de jaar op rij en hij is gewoon mega dik maar die wind nekt alles dan gaan mensen roepen het is minder bla bla . Nee het is niet minderHad je de box in een of twee delen? De box viel bij mij extreem tegen, lijkt wel of er niets meer van over is.
Ook wel onzin. Vele cakes en boxen presteerden hier met de wind gewoon indrukwekkend dik als ze dat waren...die dat minder waren, minder.Mensen dit is toch normaal windkracht 5!!! Ik had deze nog voor het 2de jaar op rij en hij is gewoon mega dik maar die wind nekt alles dan gaan mensen roepen het is minder bla bla . Nee het is niet minder