Triple X

Ik had me voorgenomen om Engels te spreken en flink te stotteren bij het afhalen dan krijg je er namelijk 3 ! :angel:

Kan iemand bevestigen dat op de 2 dozen zelf alleen het artikel nr staat (1878) en niet de naam triple x?
Ik dacht deze bij mij miste maar had 2 losse dozen met dus alleen 1878 en sticker met gebruiksaanwijzing. Ik vermoed dat de winkelier de omdoos en daarmee de kooi al verwijderd heeft voor me.

Het bekende rode papier bovenop is vervangen door een niet doorzichtig wit papier en daarop 2 symbolen hoe af te steken (nooit erboven hangen).

Kan iemand bevestigen dat op de 2 dozen zelf alleen het artikel nr staat (1878) en niet de naam triple x?
Ik dacht deze bij mij miste maar had 2 losse dozen met dus alleen 1878 en sticker met gebruiksaanwijzing. Ik vermoed dat de winkelier de omdoos en daarmee de kooi al verwijderd heeft voor me.

Het bekende rode papier bovenop is vervangen door een niet doorzichtig wit papier en daarop 2 symbolen hoe af te steken (nooit erboven hangen).

Heb hem niet thuis staan, maar wel gezien en het label meerdere malen bekeken omdat een maat van me er ook niet helemaal uit kwam. Artikelnummer ff opgezocht en toen bleek het inderdaad om de Triple X te gaan. Het is een wat kleinere doos en wat grotere, en als ik mij goed herinner is de kleine deel 1 en de grote deel 2. En wat je zegt, op de omdoos staat het wel, maar volgensmij niet op de dozen die erin zitten. Huisman had dat wel goed gedaan, de kooi eraf gehaald en toen de grote doos er weer omheen gedaan.

Dit klopt.

Twijfel of ik 'm zal schieten met de verwachte wind. Vrees dat er teveel verwaait. Wat denken jullie?

Het zijn inderdaad twee dozen met 1878-1 en 1878-2. Ik heb nog wel pijn in m'n rug van het tillen niet normaal groot maar vooral zwaar is deze doos zeg. Gisteren heb ik de kooi verwijderd en vooral deel 2 is het zwaarste maar dat vond ik wel logisch aangezien iedereen deel 2 het mooiste gedeelte vind.

Deel 1 en 2 zijn zelf intern al wel doorgelont maar de delen zelf moeten nog wel verbonden worden. Mocht iemand daar nog een goede tip voor hebben voor zo min mogelijk vertraging dan graag. Ik denk er nu aan om de zijkanten van de kartonnen dozen naar beneden te scheuren en deel 2 op de liggende karton zijkant van deel 1 te zetten. Dan zitten alle cakes tegen elkaar aan en kunnen de twee delen het makkelijkste (inscheuren naar beneden en onderaan) verbonden worden.

Het zijn inderdaad twee dozen met 1878-1 en 1878-2. Ik heb nog wel pijn in m'n rug van het tillen niet normaal groot maar vooral zwaar is deze doos zeg. Gisteren heb ik de kooi verwijderd en vooral deel 2 is het zwaarste maar dat vond ik wel logisch aangezien iedereen deel 2 het mooiste gedeelte vind.

Deel 1 en 2 zijn zelf intern al wel doorgelont maar de delen zelf moeten nog wel verbonden worden. Mocht iemand daar nog een goede tip voor hebben voor zo min mogelijk vertraging dan graag. Ik denk er nu aan om de zijkanten van de kartonnen dozen naar beneden te scheuren en deel 2 op de liggende karton zijkant van deel 1 te zetten. Dan zitten alle cakes tegen elkaar aan en kunnen de twee delen het makkelijkste (inscheuren naar beneden en onderaan) verbonden worden.

Ik heb vorig jaar de twee kartonnen zijkanten weggesneden. Deel 1 en 2 tegen elkaar zetten, lont idd tot beneden vlak boven de tubes losscheuren tywrap eromheen en je hebt 0 vertraging

Topper van een box, laatste geschoten van alles wat we hadden in de collectie.
Ging perfect.

Heerlijk die waaiers, zeker met de tails/comets er bij. Goed tempo en klapstuk vd nacht.

Wel weer ondervonden dat er bijna direct onder staan zorgt voor gevoel van kleiner effect dan als je 40m ver weg staat.

Bij mij viel hij een klein beetje tegen, al waren die tails wel mooi. Maar goed, kwam misschien ook omdat ik er twee tegelijk wilde doen en er ging er uiteindelijk maar 1 af :no:

De wind hielp ook niet echt mee voor de effecten. Maar hij had in ieder geval geen wow effect.

En nog zoiets… waarom toch altijd die verschrikkelijke kooien bij die legale compounds…heel gekloot elke keer en mijn handen weer op zestien plekken open gehaald….. om er dan vervolgens achter te komen dat er in de doos twee kleine dozen zitten, die je ook weer open moet maken en dan weer moet doorlonten… erg makkelijk maken ze je het ook niet pfff

Maar goed, misschien dat het kwam omdat ik een paar bakken had die veel mooier waren (prof) waardoor deze een beetje in het niet viel.

Super bak! Alleen vond ik de vertraging tussen de cakes te lang. En dan bedoel ik die vanuit de fabriek al zijn doorgelont. Toch zou ik hem zeker weer halen

Had je de box in een of twee delen? De box viel bij mij extreem tegen, lijkt wel of er niets meer van over is.

Had je de box in een of twee delen? De box viel bij mij extreem tegen, lijkt wel of er niets meer van over is.
Mensen dit is toch normaal windkracht 5!!! Ik had deze nog voor het 2de jaar op rij en hij is gewoon mega dik maar die wind nekt alles dan gaan mensen roepen het is minder bla bla . Nee het is niet minder

Blijft een mooie bak (vooral het 2e deel), maar ik vond de 2022 batch wel stuk minder presteren dan de 2019 versie. Heel veel vertraging tussen de cakes en een paar rows hadden matige burst.

Mensen dit is toch normaal windkracht 5!!! Ik had deze nog voor het 2de jaar op rij en hij is gewoon mega dik maar die wind nekt alles dan gaan mensen roepen het is minder bla bla . Nee het is niet minder
Ook wel onzin. Vele cakes en boxen presteerden hier met de wind gewoon indrukwekkend dik als ze dat waren...die dat minder waren, minder.

Back
Bovenaan