Triple X

Een foto van 1 deel. Zijkant vd doos viel open bij openen bovenkant.
Ook zwart papier met hoe wel/niet aansteken symbool er op
20221230_211437.jpg

Om te beginnen, is de vertraging tussen cakes in compounds zo gruwelijk irritant. Helaas dit jaar geen tijd gehad om deze na te lopen/ te verkorten. Hierdoor vielen een aantal compounds echt tegen. Zoals de Triple X Batch 2022. Poh wat een dooddoener zo en levensgevaarlijk voor de gewone consument.

Buiten de vertraging om een leuke gevarieerde bak. Echter onder aan de streep viel ie tegen.

Hoi. Wij hebben hem niet afgestoken. Een van de kennissen heeft 'm gewoon weer in de auto geschoven, we waren te bang dat de wind de boel zou verwaaien. VOlgend jaar? Maar...waren de effecten bij jou an sich wel goed en vergelijkbaar met eerdere Triple X bakken (of heb je die nooit gehad).

Kun je kort toelichten hoe je de bak op de lonten naloopt? Is dat puur aan de zijkant? Dan kan mijn maat dit misschien eens doen als ie tijd heeft.

Ik had deze ook geschoten en viel erg in de smaak, maar het verraste mij dat de 2 boxen onderling alsnog met elkaar verbonden moesten worden. Ook zat 1 deel van de 2 ondersteboven in de doos. Daar had ik ook niet op gerekend moet ik eerlijk bekennen lol:bonk:

Het betreft een compound/connected cakebox. Waarom moeten we dan alsnog de 2 boxen onderling met elkaar verbinden? Dan is het toch geen "1x aansteken en genieten maar" box? Het is toch juist de bedoeling bij compounds dat het al is doorverbonden in de fabriek?

Ik had deze ook geschoten en viel erg in de smaak, maar het verraste mij dat de 2 boxen onderling alsnog met elkaar verbonden moesten worden. Ook zat 1 deel van de 2 ondersteboven in de doos. Daar had ik ook niet op gerekend moet ik eerlijk bekennen lol:bonk:

Het betreft een compound/connected cakebox. Waarom moeten we dan alsnog de 2 boxen onderling met elkaar verbinden? Dan is het toch geen "1x aansteken en genieten maar" box? Het is toch juist de bedoeling bij compounds dat het al is doorverbonden in de fabriek?

Dat is omdat een compound in NL max 2 kg nem mag bevatten. Deze bak heeft net geen 3,7 kg nem dus vandaar in 2 delen geleverd die je nog aan mekaar kunt koppelen.

Had voor de 2de keer de tripple x in mijn collectie. Was uitgegaan dat ik een nieuwe batch zou krijgen maar grote verrassing, ik kreeg de 2019 batch. En wat hebben we hier weer van mogen genieten. Heerlijke bak!

Deze box al in 2020 besteld maar helaas nu pas kunnen ophalen, Had hoge verwachtingen van deze box! Helaas vond ik hem wel een beetje tegen vallen.. soms korte pauzes en vond sommige effecten niet echt goed overkomen (kan ook komen door de harde wind). Heb deze in de freakactie gekocht voor €158 meer dan dat zou ik er ook niet meer voor betalen.
Gaat om de 2022 batch!

Bij Huismanvuurwerk allerlaatste 2019 versie gekocht, ik had hier hoge verwachtingen van.
Joekel van een doos die je met ze 2e wel moet tillen.

Maar na enkele shots had ik al snel door dat hij iets sneller ging dan hij zou moeten.
Hij zal normaal in 2 minuten klaar zijn, was hij bij mij al binnen 1 minuut klaar. Vonk overslag....
Echt zonde....
Maar ondanks dat toch een hele dikke bak, harde burst en goede spreiding.

Enja ik had dus helemaal geen last van pauzes:wink:

2019 batch
Wellicht door de wind en de overige 30mm bakken viel deze me toch wel een beetje tegen. Tails zijn geweldig

Deze box al in 2020 besteld maar helaas nu pas kunnen ophalen, Had hoge verwachtingen van deze box! Helaas vond ik hem wel een beetje tegen vallen.. soms korte pauzes en vond sommige effecten niet echt goed overkomen (kan ook komen door de harde wind). Heb deze in de freakactie gekocht voor €158 meer dan dat zou ik er ook niet meer voor betalen.
Gaat om de 2022 batch!

Deze lijkt me anders dan andere batches qua opbouw? DOor de wind denk ik lang zo indrukwekkend niet. Dank voor het delen.

Bij Huismanvuurwerk allerlaatste 2019 versie gekocht, ik had hier hoge verwachtingen van.
Joekel van een doos die je met ze 2e wel moet tillen.

Maar na enkele shots had ik al snel door dat hij iets sneller ging dan hij zou moeten.
Hij zal normaal in 2 minuten klaar zijn, was hij bij mij al binnen 1 minuut klaar. Vonk overslag....
Echt zonde....
Maar ondanks dat toch een hele dikke bak, harde burst en goede spreiding.

Enja ik had dus helemaal geen last van pauzes:wink:

Shit, dat is balen zeg. De wind kan daar zeker ook nog een rol in mee hebben gespeeld qua overslag. Desondanks wel dik zo!!

Zelf heb ik de Triple X binnen gelaten tijdens de jaarwisseling en tijdens wat gunstiger wind geschoten waardoor de bak echt beter tot z’n recht komt. Had de 2022batch. Van enkele schoten waren de effecten echt te klein voor deze bak, de effectgrootte mag daarin wat constanter zijn. Het overgrote deel zijn echter gewoon prima tot groot formaat effecten. Vooral de grote glitter willows effecten kropen prachtig door de lucht. Die tails aan het eind zijn ook echt indrukwekkend. Twee keer was de overgang van i-shape naar waaier of andersom te groot waardoor er een te lange pauze viel jammer genoeg. Doet echt afbreuk aan deze bak, maar is ook weer te verhelpen. Over het algemeen echt een topbak! Voor rond de €200 zou ik deze zo weer nemen.

dit was de zwaarste en duurste box die we hadden maar ook de slechtste!
uitgaand van alle eerdere straatfilms deze besteld, 2022 batch wat een aanfluiting slappe burst en effecten behalve 30mmm klein te noemen. liet totaal geen indruk achter. vermijd de 2022 batch zou ik zeggen als je waar voor je geld wil.

Back
Bovenaan