Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Om te beginnen, is de vertraging tussen cakes in compounds zo gruwelijk irritant. Helaas dit jaar geen tijd gehad om deze na te lopen/ te verkorten. Hierdoor vielen een aantal compounds echt tegen. Zoals de Triple X Batch 2022. Poh wat een dooddoener zo en levensgevaarlijk voor de gewone consument.
Buiten de vertraging om een leuke gevarieerde bak. Echter onder aan de streep viel ie tegen.
Ik had deze ook geschoten en viel erg in de smaak, maar het verraste mij dat de 2 boxen onderling alsnog met elkaar verbonden moesten worden. Ook zat 1 deel van de 2 ondersteboven in de doos. Daar had ik ook niet op gerekend moet ik eerlijk bekennen lol
Het betreft een compound/connected cakebox. Waarom moeten we dan alsnog de 2 boxen onderling met elkaar verbinden? Dan is het toch geen "1x aansteken en genieten maar" box? Het is toch juist de bedoeling bij compounds dat het al is doorverbonden in de fabriek?
Dat is omdat een compound in NL max 2 kg nem mag bevatten. Deze bak heeft net geen 3,7 kg nem dus vandaar in 2 delen geleverd die je nog aan mekaar kunt koppelen.
Productie 2022 viel helaas erg tegen. Veel lange pauzes en uitwerking leek ook minder.
Net mijn geschoten filmpje terug gekeken, en dat zag er toch nog redelijk uit.
Hier de video:
Deze box al in 2020 besteld maar helaas nu pas kunnen ophalen, Had hoge verwachtingen van deze box! Helaas vond ik hem wel een beetje tegen vallen.. soms korte pauzes en vond sommige effecten niet echt goed overkomen (kan ook komen door de harde wind). Heb deze in de freakactie gekocht voor €158 meer dan dat zou ik er ook niet meer voor betalen.
Gaat om de 2022 batch!
Bij Huismanvuurwerk allerlaatste 2019 versie gekocht, ik had hier hoge verwachtingen van.
Joekel van een doos die je met ze 2e wel moet tillen.
Maar na enkele shots had ik al snel door dat hij iets sneller ging dan hij zou moeten.
Hij zal normaal in 2 minuten klaar zijn, was hij bij mij al binnen 1 minuut klaar. Vonk overslag....
Echt zonde....
Maar ondanks dat toch een hele dikke bak, harde burst en goede spreiding.
Enja ik had dus helemaal geen last van pauzes![]()
Net mijn geschoten filmpje terug gekeken, en dat zag er toch nog redelijk uit.
Hier de video:
Heerlijke bak hoor!!
Is dit de 2022 versie? Zie namelijk veel negatieve reacties over 2022 variant.. ALs dit ook 2022 dan vind ik hem nog steeds aardig dik!