Triple X

Je mag toch als vuurwerkliefhebber gewoon verwijzen naar een winkel? Alleen winkels zelf mogen geen verborgen reclame maken lijkt me?

In dat geval, je kunt hem voor 250 euro vinden bij vuurwerkmaasenwaal in Beneden Leeuwen inderdaad. Hier krijg je ook nog 15% vroegboekkorting eroverheen

Ik wil wel proberen om op het einde 1 of 2 cakes te wisselen zodat hij met die minewaaier eindigt als de lont zijdes dat toe laten, of zijn die laatste i shape salvo’s indrukwekkender ?

Vond het begin wat magertjes, maar uiteindelijk prima compound bij de demo van kuiper vanavond. Het gedeeldte fanshape met die felle comets er bij is wel erg gaaf. Soweiso het tussensruk met de wasiers mooi.

Ik wil wel proberen om op het einde 1 of 2 cakes te wisselen zodat hij met die minewaaier eindigt als de lont zijdes dat toe laten, of zijn die laatste i shape salvo’s indrukwekkender ?

Afgaande op hoe deze vanavond bij Kuiper overkwam zou ik deze in de juiste volgorde afsteken. Dat laatste salvo vind ik dikker overkomen dan het salvo waaier met tails/crackling.

Afgaande op hoe deze vanavond bij Kuiper overkwam zou ik deze in de juiste volgorde afsteken. Dat laatste salvo vind ik dikker overkomen dan het salvo waaier met tails/crackling.
Ben ik het niet helemaal mee eens.
De dubbele waaier is soor de extra tails/comets prima om mee te eindigen. De laatste at once shots lijken er nogal bij geplakt. Vind het een mooie compound,maar einde had iets strakker gekund

Ik heb deze compound ook vorig jaar in de straat gezien. Man, man, man. :bonk: Krankzinnig gewoon! Echt niet normaal wat hier uit komt! Pompt maar door, in hoog tempo, komt geen einde aan en zit geen storende pauze in. Effecten zijn DIK in orde. Echt een gigantische aanrader!

Back
Bovenaan