Triple X

Heel erg blij dat deze geweldig mooie box ook in onze collectie zit. Deze box heeft eigenlijk alles, shapes, dikke boeketten, dikke burst en hij is ook voor goede prijzen op verschillende plekken verkrijgbaar. Dat wordt genieten in de straat, zowel van de uitwerken maar ook zeker om met zo’n blok de straat op te lopen.

Zou bij ons vorig jaar al de lucht in gaan .. staat nu te drogen bij VWOutlet..dit jaar in de herkansing. :handsup:

Wij hadden er twee gekocht vorig jaar. Wat een geweld zou dan zijn geweest. Staat nu lekker te drogen bij Vuurwerkperdoos Dit jaar in de herkansing :holland:

Weet iemand nog een adres in Zuid Holland of noord Brabant waar ik deze voor een leuke prijs kan kopen?

Wilde deze vandaag bij Steenbergen kopen maar het lijkt erop dat hij daar helaas is uitverkocht.

erg gave box inderdaad. zo jammer alleen dat je bijna geen nl compounds ziet met salutes erin...tussendoor, maar een finale met wat salutes zou hem vele malen dikker maken.

erg gave box inderdaad. zo jammer alleen dat je bijna geen nl compounds ziet met salutes erin...tussendoor, maar een finale met wat salutes zou hem vele malen dikker maken.
De gemiddelde nederlandse salute doet vaak alleen maar afbreuk aan een box. Iets met regels.. blij dat deze ze niet heeft!

Ik had de tripple x ook. Hierbij Mijn filmpje van deze kick ass box, Gefilmd op 10 hoog. Wat heerlijk genieten zeg!

Wat een bak en wat een geweld! De 2019 versie staat al heerlijk te drogen voor a.s. O&N bij Vwperdoos. Kan echt niet wachten! Prachtige effecten en lekker tempo.

Blijf een beetje mixed feelings houden over deze box. De 2e compound is echt subliem, maar het begin vind ik wat matig. Zeker als je dat vergelijkt met het 2e deel. Wellicht interessant om per 2 te schieten om het 1e deel wat meer op te voeren, maar wordt dan wel weer een prijzige bedoeling. Twijfel om deze op de lijst te zetten.

Blijf een beetje mixed feelings houden over deze box. De 2e compound is echt subliem, maar het begin vind ik wat matig. Zeker als je dat vergelijkt met het 2e deel. Wellicht interessant om per 2 te schieten om het 1e deel wat meer op te voeren, maar wordt dan wel weer een prijzige bedoeling. Twijfel om deze op de lijst te zetten.

100% met je eens, maar dan die prijs waar ik hem heb voor kunnen krijgen (net zoals veel anderen hier). Enorm scala aan effecten, multi shape en een goede hoeveelheid kruit. Laat dan het eerste maar tam zijn hoor hahaha :).

Back
Bovenaan