Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
iemand deze al ergens te koop zien staan?
Thanks! Maar dat is vanuit Zuid-Limburg wel erg ver rijden..Goedkoper dan hier nog niet tegengekomen
https://kuiper-vuurwerk.nl/compounds/magnum-vuurwerk/triple-x.html
Heb hetzelfde. Even afwachten waar magnum meekomt. Als die onder de 200 zakt wil ik het wel wagen, maar er is voor die prijs klasse genoeg ander moois te krijgenGisteren laatste bestelling van dit seizoen gedaan, lang getwijfeld of ik de Triple X mee zou pakken. Uiteindelijk besloten deze te laten staan, het blijft een geweldige bak maar moet het mijn inziens echt van het waaier gedeelte hebben en met de huidige prijzen van 220+ haak ik af.
Heb hetzelfde. Even afwachten waar magnum meekomt. Als die onder de 200 zakt wil ik het wel wagen, maar er is voor die prijs klasse genoeg ander moois te krijgen
De laatste is verkochtWat blijft het een top-bak!
En let op: echt het ALLER-ALLER-ALLERLAATSTE exemplaar van de 2019-versie staat nu nog bij ons in de webshop. Zoek op onze site naar "2019" en hij komt direct naar voren.
Maar wees er snel bij want het is er echt nog maar 1, daarna hebben we alleen nog de eveneens prima versie van latere productiejaren...
Dit heb ik even gemist? Is dit definitief?Als dubbele compounds niet meer mogen ( vanwege het gewicht ), dan graag het 2e deel van de Triple X los verkopen! Dat is eigenlijk het mooiste deel en het gene waarvoor ik 'm zou kopen.
Kan iemand mij vertellen of er veel verschil zit in een 2019 batch en die van later ?