Triple X

Wat ben ik jaloers op de mensen die hem afgelopen jaar in de straat hadden staan. En wat ben ik blij dat een aantal dit geflimd heeft.
Wat een pareltje. ik hoop hem na 2 jaar eindelijk eens op te mogen halen.

Die fietser op de film van Gupje :D
Zo van: hé hé, eindelijk 0.00 uur geweest. Kan ik pleite …:p

Ondanks het ietwat tegenvallende eerste deel toch wel echt een top box. Dat tweede gedeelte is echt bizar dik, applaus gegarandeerd! Kijkend voor tegen welke freakprijs deze te krijgen is, is dit een musthave.

Hier ben ik het volledig mee eens. De eerste box viel mij ook wel een beetje tegen. Ik heb hem geschoten in een klein showtje na de escape from hell. Als ik hem weer zou schieten zou ik het eerste gedeelte eerder een showtje verwerken. Voor de prijs waarop ik hem op de kop heb kunnen tikken is het echter een no-brainer en staat hij aankomend jaar gewoon. Weer in de straat!
Te zien vanaf 1.55

Nou al 3 jaar op rij. En deze hoort er gewoon bij. Het is afwachten wat de prijzen dit jaar gaan doen. Maar tussen de 150_200 echt een topbox

Schitterende bak. Helaas andersom geschoten maar dat doet niet af aan de kwaliteit :wink:
Samen met 6 mufflers die niet opvallen en als finale 8 Avalanche Thunder.

Laatst bewerkt:
Schitterende bak. Helaas andersom geschoten maar dat doet niet af aan de kwaliteit :wink:
Samen met 6 mufflers die niet opvallen en als finale 8 Avalanche Thunder.

Lijkt er op dat die gewoon goed geschoten is, de Mufflers zijn overigens goed te horen :cool:

Iemand die deze dit jaar in de voorverkoop ziet? Ben hem zelf ook te zoeken maar nog weinig goede prijzen gezien.

Ik ben hem ook nog nergens tegengekomen voor een acceptabele prijs. Ik wacht tot Huisman online gaat met hun F2 assortiment. Heeft als het goed is nog 2019 batch beschikbaar

Ik ben hem ook nog nergens tegengekomen voor een acceptabele prijs. Ik wacht tot Huisman online gaat met hun F2 assortiment. Heeft als het goed is nog 2019 batch beschikbaar

tot dus ver ook nog nergens in de freakactie gezien, ook Driesprong lijkt 'm niet aan te bieden.

Pfff, vorig jaar nog besteld voor €135
De inflatie in vuurwerkland lijkt mij wel boven de pet te gaan.

Back
Bovenaan