Triple X

en alweer een bevestiging dat dit een topbak is :D

Deze moet er dit jaar echt komen. Waar je normaal bij de niet importeursfilmpjes vaak twijfels krijgt over vuurwerk, krijg je bij deze steeds weer de bevestiging dat het een geweldige doos is.

Toch blij dat ik de 2019 versie heb. Vind de salvo's in de 2021 versie minder strak (kan door de wind komen). Voorderest ziet het er gewoon goed uit.

Ja in nederland mag je max 2kg kruit aan elkaar koppelen. Betekent dat de triple x uit 2 compounds bestaat, je hoeft enkel de compounds met elkaar te verbinden, dus dat is geen groot karwei. Wel iets wat je het beste een dag van te voren kan doen
In Nederland mag je 2 kg compound afsteken, het zelf aan elkaar koppelen mag dus niet.

In the pocket voor 135,- :handsup:
Tenminste op papier dan.
Want had vorig jaar ook op papier dikke bestellingen overal en we weten allemaal hoe dat is afgelopen:thumbsdown:
Laat het dit jaar a.u.b wel gewoon doorgaan :yes:

Ps kortingscode periode is verlopen.
Dus €135,- wordt hem waarschijnlijk niet meer.
Dus wachten op misschien een nieuwe code in de toekomst en kijken waar je hem goedkoop kan scoren.

Laatst bewerkt:
Poe, afgelopen jaar deze als finaleknaller besteld en helaas cancanceld. Dit jaar in de chinared actie de Lumberjack als finale pot besteld.
Na het zien van de recente filmpjes twijfel ik om deze er ook nog bij te halen.. maar.. ach, het is pas Juni!

Mooi om op film ook de reacties van het publiek te horen. Zal een van de hoogtepunten worden aankomend oudjaar hier in de straat.

Ook hier komt hij weer ontzettend gaaf over. Box heeft werkelijk alles, prijs vind ik ook goed vooral in de freak. Kan zo weer op de lijst hier.

Gewoon kippenvel bij het zien van die laatste film met de reacties die je hoort. Kan niet wachten om deze de lucht in de knallen dit jaar! :yes:

Wat komt hij op de laatste video weer vet over zeg. Gaat gelijk weer op de lijst voor komend jaar. Prijs/kwaliteit erg goed bij deze bak.

Back
Bovenaan