funkeliefhebber
VWC lid
Wat een bak, zelf ik als Funkeliefhebber moet dit gewoon hebben.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik kijk zo ontzettend uit naar deze box! Wellicht welde sierlijkste box die ik in mijn collectie heb dit jaar. Wanneer schieten jullie deze de lucht in? Voor twaalf uur om er zo veel mogelijk van te kunnen genieten of bewaren jullie deze voor het laatst ? Ik kom er echt niet uit!
Mooie box! Maar op één of andere manier doet ie het niet niet voor mij...
Mwah, ik heb dat ook hoor. Ik zie de geweldige schietwijze, prachtig tempo maar qua effecten vind ik het teveel goud en blink, te weinig kleur en innoviteit. Je koopt dit als spektakelbak, en dat is toch wat liefhebber en meekijker het hardst op gaan. Ik zie liever meer kunstvuurwerk, kunst in de effecten zelf, liefst dan ook met zulk spektakel maar die combinatie vind ik hier niet. Sowieso ga ik niet erg hard op goud en blink als ze niet heel onderscheidend uitgevoerd zijn. Elk z'n eigenMooie box! Maar op één of andere manier doet ie het niet niet voor mij...
Potdimme, als ik deze nog voor een goede prijs tegen ga komen, dan kan en wil ik me niet inhouden. Moet alleen wel een goede stookplek zoeken, want mijn straat is wel wat smal voor dit geweld ben ik bang![]()
Mwah, ik heb dat ook hoor. Ik zie de geweldige schietwijze, prachtig tempo maar qua effecten vind ik het teveel goud en blink, te weinig kleur en innoviteit. Je koopt dit als spektakelbak, en dat is toch wat liefhebber en meekijker het hardst op gaan. Ik zie liever meer kunstvuurwerk, kunst in de effecten zelf, liefst dan ook met zulk spektakel maar die combinatie vind ik hier niet. Sowieso ga ik niet erg hard op goud en blink als ze niet heel onderscheidend uitgevoerd zijn. Elk z'n eigen![]()
Denk wel dat het een feit mag heten dat dit een grandioze spektakelbak is.