Triple X

Ik kijk zo ontzettend uit naar deze box! Wellicht welde sierlijkste box die ik in mijn collectie heb dit jaar. Wanneer schieten jullie deze de lucht in? Voor twaalf uur om er zo veel mogelijk van te kunnen genieten of bewaren jullie deze voor het laatst ? Ik kom er echt niet uit!

Ik denk dat ik deze bak om 18:00 als opener schiet. Lekker op m'n gemak genieten als het in de omgeving nog rustig is.

Gezien alle positieve reacties en filmpjes deze box ook besteld. Heb er wel wat meer voor betaalt dan de prijzen die ik hier voorbij zie komen, maar heb wel de 2019 versie. Ben benieuwd!

Ik kwam zojuist nog een filmpje tegen van de 2020 batch. Let op: het crackling salvo op 0:25 min hoort niet bij de Triple X.

Potdimme, als ik deze nog voor een goede prijs tegen ga komen, dan kan en wil ik me niet inhouden. Moet alleen wel een goede stookplek zoeken, want mijn straat is wel wat smal voor dit geweld ben ik bang :droolthum

Ik kijk zo ontzettend uit naar deze box! Wellicht welde sierlijkste box die ik in mijn collectie heb dit jaar. Wanneer schieten jullie deze de lucht in? Voor twaalf uur om er zo veel mogelijk van te kunnen genieten of bewaren jullie deze voor het laatst ? Ik kom er echt niet uit!

Bij mij gaat die om 00;00, het is wel echt een rambak, brede effecten en langdurig, gewoon een complete show, ideaal voor om 12 uur te schieten dus :)

Ook in de bestelling nu. Ik kijk zeer uit naar deze bak.

Het spreekt me met name aan dat er meerdere momenten in zitten die je als finale kunt beschouwen, maar dan gaat hij toch weer door. Topper!

Mooie box! Maar op één of andere manier doet ie het niet niet voor mij...
Mwah, ik heb dat ook hoor. Ik zie de geweldige schietwijze, prachtig tempo maar qua effecten vind ik het teveel goud en blink, te weinig kleur en innoviteit. Je koopt dit als spektakelbak, en dat is toch wat liefhebber en meekijker het hardst op gaan. Ik zie liever meer kunstvuurwerk, kunst in de effecten zelf, liefst dan ook met zulk spektakel maar die combinatie vind ik hier niet. Sowieso ga ik niet erg hard op goud en blink als ze niet heel onderscheidend uitgevoerd zijn. Elk z'n eigen :bonk:
Denk wel dat het een feit mag heten dat dit een grandioze spektakelbak is.

Potdimme, als ik deze nog voor een goede prijs tegen ga komen, dan kan en wil ik me niet inhouden. Moet alleen wel een goede stookplek zoeken, want mijn straat is wel wat smal voor dit geweld ben ik bang :droolthum

Ok dan, dat wordt een goede schietlocatie zoeken. In the pocket !! :handsup:

Mwah, ik heb dat ook hoor. Ik zie de geweldige schietwijze, prachtig tempo maar qua effecten vind ik het teveel goud en blink, te weinig kleur en innoviteit. Je koopt dit als spektakelbak, en dat is toch wat liefhebber en meekijker het hardst op gaan. Ik zie liever meer kunstvuurwerk, kunst in de effecten zelf, liefst dan ook met zulk spektakel maar die combinatie vind ik hier niet. Sowieso ga ik niet erg hard op goud en blink als ze niet heel onderscheidend uitgevoerd zijn. Elk z'n eigen :bonk:
Denk wel dat het een feit mag heten dat dit een grandioze spektakelbak is.

Probleem is weer dat ie dan een stuk duurder wordt. Nu is het een mooie middenweg tussen effecten die het zowel goed doen bij de semi liefhebbers als de echte freaks en dat het ook gewoon een dikke showbox is. Goud en blinkers zijn in het algemeen mooie effecten en vallen ook lekker groot uit. In principe is dat wel een tijdloos recept voor een mooie grote uitwerking. Al snap ik je wel dat je als liefhebber soms zoekt naar iets speciaals. Daar vind ik de Pyroshow artikelen van Broekhoff echt een mooie uitvinding voor, echt pyrotechniek zoals het hoort!

Ook ik kon me niet inhouden en ben de gelukkige eigenaar van deze topcompound.
Geluk komt met dillemas helaas.
Schiet ik deze of de Shots of Anarachy als (pre)finale :confused:

De diverse prachtige straat films hebben mij overtuigd dat dit waarschijnlijk de mooiste compound is van NL en dat deze ook in mijn verzameling erbij moest komen. M'n truc is om zonder te kijken op de betaal knop te klikken, dan lijkt het minder pijn in de portemonnee te doen :p Heb dat volgens mij net op tijd gedaan want was na mijn aankoop niet meer beschikbaar bij mijn dealer.

Back
Bovenaan