Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die ia toch al voor iedere winkel verkrijgbaar? Ik zou je dealer gewoon een berichtje sturen met de vraag of hij die in het assortiment wil opnemen.Mijn dealer heeft alleen de Armageddon in het assortiment. Welke toch echt iets anders lijkt en enkele tientjes duurder is. Komt de Triple X voor alle dealers beschikbaar? (Als ik tzt een mailtje doe richting de lokale..)
Wat vind jij gunstig? In Zoetermeer vind ik de prijs wel goed.Waar nu te bestellen voor een gunstige prijs?
Waar nu te bestellen voor een gunstige prijs?
Ja in nederland mag je max 2kg kruit aan elkaar koppelen. Betekent dat de triple x uit 2 compounds bestaat, je hoeft enkel de compounds met elkaar te verbinden, dus dat is geen groot karwei. Wel iets wat je het beste een dag van te voren kan doenOok weer besteld voor dit jaar
Kon het zo snel niet in het topic terug vinden, maar deze wordt verkocht als een dubbele compound, betekend dat dan, dat je ze nog aan elkaar moet verbinden?
Ja in nederland mag je max 2kg kruit aan elkaar koppelen. Betekent dat de triple x uit 2 compounds bestaat, je hoeft enkel de compounds met elkaar te verbinden, dus dat is geen groot karwei. Wel iets wat je het beste een dag van te voren kan doen
Filmpje van afgelopen jaarwisseling
Dezelfde doos door een drone gefilmd: https://www.dumpert.nl/item/8038655_a826deaa
Dilemma triplex x of armageddon?
Dilemma triplex x of armageddon?