Transbomber

Transbomber is gewoon slechter geworden.
Die 2de cake is gewoon echt helemaal anders.
Event Imperial Blink is ook veranderd.
Event Flash of the God's heb ik ook gekocht ik ben dus benieuwd of die wel dezelfde cake's er in heeft.
Ik hou mijn hart vast.
Al die mensen die spul kopen via verkoop site's en er van uitgaan van die filmpjes die ze kunnen kijken worden toch echt genaaid in mijn ogen.

Helemaal gelijk
Jan met de pet die van z'n laatste centen iets moois in de straat wil komt bedrogen uit.
Zelfde verhaal met de Snowstorm.
En winkeliers laten doodleuk de sample cake video op hun site staan.
De orginele versie haalt nog niet de helft van de sample cake.
Vind het idd misleidend.

Van rubro wisten we dat de effecten op de demo 125% waren, maar andere effecten is nieuw. Waneer is de volgende demo waar deze box geschoten wordt.Misschien komt hij daar wat beter over. Hij was voor 75 euro in de aanbieding verkrijgbaar. Dat is deze ongeveer wel waard.

Als het goed is vrijdag in Goor. Ik ga hem zeker filmen.

PFFF, mag ik er even op wijzen dat:

- Er nu 1 Transbomber is geschoten van de duizenden die naar NL zijn gekomen
- Die gisteren of misschien zelfs wel vandaag uit de container is getrokken
- In baggerweer is geschoten
- Gefilmd door, met alle respect, iemand die gister lid is geworden van het forum en voor het eerst een filmpje post

Natuurlijk, ik zie ook wel dat deze niet helemaal hetzelfde is als op de demo. Maar ik vind het veel te vroeg om op basis van 1 exemplaar in deze schijtcondities en zo kort na het lossen conclusies te trekken zoals sommigen nu doen. Ik heb het zelfs al meegemaakt dat ik 4 dezelfde cakes op een rij had staan en er geen enkele exact hetzelfde was. En nee, die waren NIET van Rubro...

Kortom, ik wacht nog even de volgende demo's af. Ik wil er eerst meerdere hebben gezien voordat ik conclusies trek!

Allemaal terechte punten die je opmerkt!
Neemt niet weg dat er gewoon iets anders staat te knallen dan op de winkeliers demo. Ik kan dus concluderen dat dat misleidend dan al niet bedrog is.

Ik begrijp de frustratie van veel leden wel, je krijgt natuurlijk niet helemaal waarvoor je hebt betaald. Ik had zelf ook graag die 2e cake willen ruilen met de cake die werd geschoten op de winkeliersdemo. Ik ben benieuwd wanneer er andere films komen onder betere omstandigheden.

Ik zal ook proberen om hem in goor op de gevoelige plaat te krijgen. Heb er 1 besteld. Ben benieuwd of hij zijn geld waard is.

Pfff...
En dit alles op basis van één (verregend) filmpje... Ja, de 2e cake lijkt anders, maar ik heb nog steeds vertrouwen dat deze bak goed presteert in de straat.

Allemaal terechte punten die je opmerkt!
Neemt niet weg dat er gewoon iets anders staat te knallen dan op de winkeliers demo. Ik kan dus concluderen dat dat misleidend dan al niet bedrog is.

Als het dan allemaal terechte punten zijn, hoe kun je dan in vredesnaam je veroordeling al klaar hebben?? Dat spreekt elkaar tegen!

Natuurlijk snap ik de frustratie wel maar keep it cool people! Eerst meer demo's zien!!

Op het tweede filmpje op afstand is wel duidelijk dat boeketten vrij groot zijn en de crackling flink hard. De tweede cake lijkt wat tegen te vallen. Maar ook op deze film hoor ik na afloop iemand zeggen 'wat een ding joh!' dus hij zal zeker indruk maken.

De crackling boeketten zien er op het 2e filmpje toch wel echt groot uit! Heb toch vertrouwen erin en dat er geen kooi om zou zitten zegt me niet veel, dat heeft in dit geval blijkbaar weinig invloed.

Ik start gewoon met cake 2 dan 1 3 en 4 dan heb je een veel beter verloop

Gaat hier ook niet om of de cake geen indruk maakt ed
Het gaat er imo dat je niet krijgt waar je voor betaald hebt.
Als je bij een fluitcake als de screw de 2e cake vervangt door een andere cake is de hele irritatie ( de fluit in dit geval ) en climax vd cake weg.

Op het filmpje van DsNL ziet deze bak er toch dik in orde uit. Het is hooguit vreemd dat er een ander effect in de tweede cake zit, maar erg mooi vind ik die wel! Blauw en groen zie je niet heel vaak zo samen plus een goed tempo.

Voor de prijs die de meeste mensen hiervoor betalen (€<100,-) voor een 144schots blok kan ik niet anders concluderen dat je erg goed en veel vuurwerk voor je geld krijgt. Ben benieuwd naar de komende demo's hoe deze daar gaat zijn, maar in deze gedaante is het echt geen misbaksel.

Is het zeker dat de laatste cake niks van crackling meer bevat? Lijk toch iets van een ander sissend geluid te horen wat niet van cake 3 komt.

Sorry als ik mensen nu tegen het hoofd stoot, maar vind de discussie best vermakelijk. Iedereen die dacht de sample in de straat te krijgen, die begrijpt niet helemaal hoe het werkt denk. We weten nu 1maal dat de fabrieken beter hun best doen voor de samples. Dat is niet bij alle importeurs zo, maar wel bij een flink aantal. Ik moet zeggen op basis van de demo vind ik hem prima presteren. Zelfs voor 100 euro prima te doen. En als mensen dan ook nog voor 70 hebben tja is dan de verwachtings patroon dan niet te hoog? Ik zal hier geen vrienden mee maken bij sommige, maar heb meer dan voldoende producten voorbij zien komen die voor dit geld veel beroerder presteren!

Ik zelf heb hem niet aangedurfd omdat ik hem veel slechter verwachtte. Maar nu wetende hoe hij presteert, grote kans dat ik hem volgend jaar in de straat heb staan.

De druppels op de lens was niet te voorkomen, het was vreselijk weer :cry:
Hij liep ook niet helemaal lekker met afsteken, zaten wat pauzes tussen en op het einde zat de een na laatste cake nog door de finale heen. De beleving was in ieder geval goed!

Je hebt in ieder geval je best gedaan. Wij waarderen het.

PFFF, mag ik er even op wijzen dat:

- Er nu 1 Transbomber is geschoten van de duizenden die naar NL zijn gekomen
- Die gisteren of misschien zelfs wel vandaag uit de container is getrokken
- In baggerweer is geschoten
- Gefilmd door, met alle respect, iemand die gister lid is geworden van het forum en voor het eerst een filmpje post

Natuurlijk, ik zie ook wel dat deze niet helemaal hetzelfde is als op de demo. Maar ik vind het veel te vroeg om op basis van 1 exemplaar in deze schijtcondities en zo kort na het lossen conclusies te trekken zoals sommigen nu doen. Ik heb het zelfs al meegemaakt dat ik 4 dezelfde cakes op een rij had staan en er geen enkele exact hetzelfde was. En nee, die waren NIET van Rubro...

Kortom, ik wacht nog even de volgende demo's af. Ik wil er eerst meerdere hebben gezien voordat ik conclusies trek!

Het kan altijd zijn dat er een maandagochtend exemplaar is geschoten. Het is allemaal handwerk en er is maar een exemplaar geschoten. Deze demo zegt dus nog niet zo heel erg veel, je hebt gelijk.

In mijn eerste post na het filmpje heb ik dit niet genoemd, hoewel het wel door mijn gedachten ging. Maar ik moet eerlijk zijn dat ik nog steeds denk dat er wel een verschil in kwaliteit moet zitten tussen een box die zonder korting 100 euro moet kosten en een box zonder korting van 140 of 150 euro en dat je dus niet het beste van het beste mag verwachten van een 144 schots, 2KG kruit cakebox voor 100 euro. Daarnaast heb je bij die demo's soms ook nog te maken met wind en/of regen, wat ook invloed heeft op het product.

De boeketten op het filmpje van DsNL lijken mij overigens inderdaad goed. Mooie ronde en grote omvang.

Ik ga het zien met oud op nieuw en laat me niet lijden door deze filmpjes, mocht het zo zijn dat ik dit jaar weer misleid ben door indruk filmpjes van deze importeur komt er in 2017 niks meer van Rubro want blijft niet alleen bij deze box van ze heb er een stuk of 5 van ze. We gaan het zien.

Je hebt in ieder geval je best gedaan. Wij waarderen het.

Het kan altijd zijn dat er een maandagochtend exemplaar is geschoten. Het is allemaal handwerk en er is maar een exemplaar geschoten. Deze demo zegt dus nog niet zo heel erg veel, je hebt gelijk.

In mijn eerste post na het filmpje heb ik dit niet genoemd, hoewel het wel door mijn gedachten ging. Maar ik moet eerlijk zijn dat ik nog steeds denk dat er wel een verschil in kwaliteit moet zitten tussen een box die zonder korting 100 euro moet kosten en een box zonder korting van 140 of 150 euro en dat je dus niet het beste van het beste mag verwachten van een 144 schots, 2KG kruit cakebox voor 100 euro. Daarnaast heb je bij die demo's soms ook nog te maken met wind en/of regen, wat ook invloed heeft op het product.

De boeketten op het filmpje van DsNL lijken mij overigens inderdaad goed. Mooie ronde en grote omvang.

De korting doet er niet toe in deze je koopt iets na aanleiding van een filmpje niet omdat je korting krijgt, als je een auto koopt omdat hij lekker optrekt bij de proefrit en je krijgt korting bij de verkoop maar later blijkt hij niet het zelfde te zijn als bij de proefrit zeg je toch ook niet ach heb korting gehad dus doe het er maar mee.?

Back
Bovenaan