Transbomber

Als het dan allemaal terechte punten zijn, hoe kun je dan in vredesnaam je veroordeling al klaar hebben?? Dat spreekt elkaar tegen!

Natuurlijk snap ik de frustratie wel maar keep it cool people! Eerst meer demo's zien!!

Maar is dat niet een beetje naïef? We hebben het over Rubro tenslotte, die al jaren groter kaliber schiet op haar eigen winkeliersdemo. Ook ik ben er vorig jaar weer ingestonken bij een nieuw product, daarom voor mij ook geen nieuwe Rubro producten meer.

Het ziet er ook niet echt naar uit dat we hier een slecht presterende box zien, met de spreiding is weinig mis. Het is in september weer lekker maken en liefhebbers aan het twijfelen brengen, om vervolgens met een 13 in een dozijn box aan komen kakken. En dat is verre van de eerste keer.

Ik voorspel eenzelfde discussie in het Golden Illusion topic van Vuurwerkmania.

De korting doet er niet toe in deze je koopt iets na aanleiding van een filmpje niet omdat je korting krijgt, als je een auto koopt omdat hij lekker optrekt bij de proefrit en je krijgt korting bij de verkoop maar later blijkt hij niet het zelfde te zijn als bij de proefrit zeg je toch ook niet ach heb korting gehad dus doe het er maar mee.?

Maar dat zeg ik toch helemaal niet?
Ik zeg alleen dat je (voor de prijs) van een Volkswagen Golf niet de luxe van een Mercedes Benz mag verwachten.

Maar is dat niet een beetje naïef? We hebben het over Rubro tenslotte, die al jaren groter kaliber schiet op haar eigen winkeliersdemo. Ook ik ben er vorig jaar weer ingestonken bij een nieuw product, daarom voor mij ook geen nieuwe Rubro producten meer.

Het ziet er ook niet echt naar uit dat we hier een slecht presterende box zien, met de spreiding is weinig mis. Het is in september weer lekker maken en liefhebbers aan het twijfelen brengen, om vervolgens met een 13 in een dozijn box aan komen kakken. En dat is verre van de eerste keer.

Aan 1 kant snap ik wel wat je bedoelt aan de andere kant. De prijs is niks mis mee. De raptor en razor waren beduidend slechter hoor.

T gekke is dat die 2e cake gewoon een beauty is, strakke palm met groen en blauw, uniek. maar hij past niet bij de de beleving die iedereen had na het zien van de demo. Gewoon heel jammer, maar het blijft, zeker in vergelijking met de eenheidsworst die er voor de rest te krijgen is, een geweldige cakebox. Zeker voor dat geld.

Hahaha ... zal dit filmpje nog maar niet aan t vrouwtje laten zien.. ik had er al 1 besteld en liet "oud"filmpje zien..die vond ze wel heftig..dus ik zeg ..dat zijn er 2..ik heb er maar eentje... nou dan koop ik die 2e zegt ze...jij hebt hem ook besteld en jij bent er wel beetje in thuis... uhhhh..dat wel.. maar dit was wel beetje heel anders.. maar zoals eerder gezegd..zoals t 1e filmpje de meerderheid heeft bedrogen (top/sample) hoop ik dat door mindere omstandigheden (weer/afstand/camera) dit filmpje ook bedriegt... hahaha nog maar nachtje slapen en afwachten dan maar.....

Als ik door de regen heen kijk, zie ik een prima box voor het geld. En zeker voor de prijs waar ik m voor heb.

Vrijdag wordt ie weer geschoten vernam ik. Dan ga ik live kijken hoe deze is

En je kunt je wel druk gaan maken ... maar nu is het de Transbomber..misschien over een dikke week dat het weer dan wel weer een issue gaat zijn... Regen/wind.. ik zie het wel ..heb t weer niet in eigen hand..wel dat er niets de lucht in gaat met klote weer..dat vind ik dan echt wel zonde van mijn centen..dan gaan ze (bijna allemaal) mee naar de volgende ronde..zal het niet kunnen laten als het de volgende dag beter weer is om helemaal niets af te schieten..moet toch beetje ontladen hey...

De korting doet er bij heel veel mensen zeker toe op dit forum, mensen kopen hier bijna niks zonder korting. Dat doe ik zelf ook niet dus vind dat echt onzin.

Ik vind 'm niet verkeerd, boeketten zijn redelijk groot en finale is super. Denk dat ik 'm voor 75,- wat sommige hiervoor moesten betalen, ook wel had besteld. 99 euro is aan het randje, maar nog acceptabel.

worden er dan geen steekproeven gehouden in China om het kwaliteit te controleren? Het zou een importeur sieren als er een steekproef wordt uitgevoerd en bij afwijken/aanpassing een bericht uitgaat naar dealers/fora's zodat ieder van te voren weet wat er speelt.

Dat scheelt een hoop verrassingen en teleurstelling.

worden er dan geen steekproeven gehouden in China om het kwaliteit te controleren? Het zou een importeur sieren als er een steekproef wordt uitgevoerd en bij afwijken/aanpassing een bericht uitgaat naar dealers/fora's zodat ieder van te voren weet wat er speelt.

Dat scheelt een hoop verrassingen en teleurstelling.

Ik ken een importeur die het product dan besluit niet te leveren. Daar bestel ik iig het meeste van mn vuurwerk volgend jaar ;)

On topic: ik vind het best een mooie box. Dat die minder zou zijn dan de winkeliersdemo wisten we allemaal. Dat die anders zou zijn wisten we niet. Ik vind de groene coco met blauwe sterren (als ik het goed zie op film) best mooi! Maar daar bestel je die box niet voor.

Nu heb ik hem niet besteld omdat ik meestal straatfilms afwacht ipv nieuwe producten bestellen. Maar had ik er 80 euro of minder voor betaald dan had ik niets te klagen gehad. Prachtige bak voor dat geld.

Voor 100 euro nog steeds een goede prijs denk ik. Maar als je het vergelijkt met event serie cakeboxen of boxen van evo / pangu of de cruel traction die ook allen in freakacties voor rond de 100 euro te krijgen waren dan snap ik dat mensen balen dat ze iets anders krijgen dan waar ze voor betaald hebben.

Ik ben zelf kok, en als ik een gast tonijn beloof en ik met zalm aan kom zetten. Dan snap ik heel goed dat de gast teleurgesteld is. Ondanks dat de zalm ook een goede vis is. Het gaat erom of je het verwachtingspatroon dat je bij je gast/klant geschapen hebt waar kunt maken.

nog steeds een goeie box, zeker voor de prijs waar ik m voor had! ok hij wijkt wat af van de rubro demo, maar nog steeds een hele goeie bak en 99 euro is ie ook nog wel waard. er zijn genoeg boxen die minder presteren dan deze voor dezelfde prijs of meer! zie de 31e wel hoe deze presteerd in de straat en zal deze ook filmen:)

Ik denk dat het te vroeg is om definitief te oordelen en zeker te veroordelen.

Ja hij is anders dan in september. Dat had niemand anders verwacht. Maar dat zit m dan vooral in cake 2. De rest is wel ongeveer hetzelfde als ik zo zie. Zeker in het filmpje van DsNL zie je grote uitwerkingen, want film afstand lijkt aanzienlijk. De tweede cake is ook erg groot lijkt. Op zich mooi, maar eerlijk is eerlijk... Een beetje vreemde eend tussen de anderen. Cake 3 vindt ik nog steeds bruut en cake 4 ook.

Wat me trouwens opvalt dat deze box ook doorslaat volgens mij. Cake 2 begint te vroeg en cake 4 ook. Dit is ook bij de Crashbox het geval geweest volgens mij. Was dat dezelfde Chinees die snel naar zijn schoonmoeder moest en daarom al deze boxen even wat sneller in elkaar flanste?

Onder de omstandigheden met de regen en flinke wind en last but not least...net gelost uit zeiknatte zeecontainers vind ik persoonlijk voorlopig dat dit een hele goeie box blijft voor het geld. Ik ga nog steeds uit van oh's en Ah's in de straat als deze de lucht in gaat.

Dus in principe is alles hetzelfde zoals op de Rubro Demo, behalve de 2e cake heeft een andere uitwerking. Jammer, die 2e cake zoals op de 1e Demo vind ik mooier. Deze 2e cake maar gewoontjes qua effect. Niet de enigste box die ik heb, dus kan er mee leven. Voor wie hem heeft komt het vast goed, boeket grootte ziet er top uit en dat is een must.

Is cake 4 niet ook anders? Op winkeliersdemo lijkt het crackling willows. Nu lijkt het brocade met crackling. Correct me if i'm wrong

Ik zie mensen van de hak op de tak al conclussies trekken, ja het is jammer dat die ene cake niet hetzelfde is maar hij is er in mijn ogen niet minder van geworden, vind wat kleur variatie wel mooi (smaken verschillen) burst en boekrt grote zijn lastig te beoordelen op zo'n regen video en ook lijkt de afstand best groot te zijn.

Om nou te roepen dat het een flutbak is geworden is echt onzin. Voor 99 euro heb je een dikke bak in huis met goeie crackling en een dikke finale. Ik ben in iedergrval blij met deze bak :).

Wat is eigelijk nou de regelgeving met een kooi? Ik heb altijd wel begrepen dat de burst minder is, maar ik zou dan wel de precieze regel willen weten. Is dat per bombette minder dan 1 gram flash, of per product minder dan zoveel gram flash oid?

Wat is eigelijk nou de regelgeving met een kooi? Ik heb altijd wel begrepen dat de burst minder is, maar ik zou dan wel de precieze regel willen weten. Is dat per bombette minder dan 1 gram flash, of per product minder dan zoveel gram flash oid?

Volgens mij alleen bij de maximale vulling van 2 gram biedt, zit je daaronder dan geen kooi

Edit;

Indien het product ONverpakt de classificatie 1.3G zou krijgen, wordt de kooi gebruikt om de classificatie terug te brengen naar 1.4G indien verpakt. Volgens de UN default-lijst is dus elk artikel wat geclassificeerd is als 1.3G verplicht om in een kooi verpakt te worden (hoewel het in theorie geen metalen kooi hoeft te zijn, zolang de constructie maar genoeg bescherming biedt om het een klasse omlaag te brengen). Bij cakes betekent het dat er vanaf 5% massa flash op het totale kruitgewicht, een kooi nodig is.
Een zware 500 grammer met schoten van 15 gram kruit per schot, mag dus 0,75 gram flash per schot bevatten zonder dat een kooi noodzakelijk is.

Niet verkeerd maar niet zoals de eerder getoonde video.
Ik zou mijn geld op een andere box inzetten!

een paar dagen bij de kachel en dan lijkt het mij een prima aankoop voor dat geld. en of er nu wel of geen kooi omzit dat zegt mij niks. heb de afgelopen jaren al heel wat dozen uit een kooi gehaald maar artikelen die twee jaar terug nog in een kooi zaten , zitten dat nu niet meer. en de uitwerking is er niet minder om.

Back
Bovenaan