HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Achteraf enorme mazzel dat ik niet kon bestellen omdat de website het niet deed met die actie toen. Sterkte aan afhalers en ook personeel wat er vaak ook niets aan kan doen. Meer het gevolg van een verkeerde organisatie.

Bizar om te lezen...
Heb hier 3 jaar geleden een bestelling afgehaald dat ging toen goed omdat ik de vroegste tijd had en ook nog eerder was..
Daarna is het toen ook een chaos geworden..
Geen bestellingen meer gedaan hier omdat ik bang ben voor dit soort situatie's
Dat kost me best moeite omdat ze wel mooie aanbiedingen hebben.
Maar als ik dit lees dan krijg ik kippenvel.. dan maar 150 Euro meer betalen..
Anyway.. Ook vervelend voor de mensen die er werken en waarschijnlijk hun uiterste best doen..
Maar wel jammer dat er na jaren nog niks veranderd is..
Sterkte iedereen die in de rij staat en ook het personeel natuurlijk..

Bestellijst om 10 uur ingeleverd, ben nu maar ff Pijnacker in! Kom om 12 uur wel ff terug! Bizar, maar ik weet dat het personeel zijn uiterste best doet! Zag al een paar jongens flink zweten!

Vorig jaar was het een kwestie van afhaalbon inleveren en dan pas word alles verzameld. Wellicht de capaciteit niet om spullen klaar te zetten. Als je dan teveel mensen in kleine afhaalblokjes propt is er weinig voor nodig om de boel goed in de soep te laten draaien.

Bestellijst om 10 uur ingeleverd, ben nu maar ff Pijnacker in! Kom om 12 uur wel ff terug! Bizar, maar ik weet dat het personeel zijn uiterste best doet! Zag al een paar jongens flink zweten!

Het is eigenlijk sneu voor die gasten. Die verdienen echt wel een bonus. Gasten staan al sinds 7uur in de ellende.

Duurt nog steeds minimaal 2 uur. Gasten rennen zich rot maar is gewoon geen beginnen aan zo. Vorig jaar ging het een stuk beter! Over twee uurtje nog maar even terug.

Ook onze bestellijst ingeleverd om 10 uur... net naar intratuin geweest en nu weer terug maar zijn net de bestellingen van 9 uur bezig dus blijf nog maar ff hagen in pijnacker...

In roosendaal om 09.15 naar binnen gewandeld. 4 min. gewacht lijstje afgegeven. Doos stond al in de winkel, nog ff drie cakes erbij pakken en 10 min. later zat ik alweer in de auto....... wat een verschil dan.....

Stingray had gelijk heb de bermuda thunder meegekregen als zijnde secret box
Snel en goed geholpen daar!! Eerste winkel waar ik altijd bestel en ophaal!!! Tot volgend jaar!!!

Positief berichtje tussendoor. Vanochtend om kwart voor 7 was het nog goed te doen. Mystery solved!
20161229_113835.jpg

Ik heb werkelijk geen idee waar ze mee bezig zijn. Zij zelf waarschijnlijk ook niet. Er wordt amper vuurwerk uitgeleverd.

Ze zijn nu bezig met de bonnen van 9uur.

En we wachten, en we wachten. Producten die niet leverbaar zijn en waardeloze vervangers. Ik hou mijn hart vast. We zijn 2,5 uur verder inmiddels.

Tip: je hoeft niet je bonnetje in te leveren voordat deze wordt klaargezet.Het wordt per tijdsstip afgewerkt. Gewoon 3 uur later komen dan de tijd waar je voor opstaat. Dan staat je bestelling misschien net voor je klaar.

Kamikaze: wat versta je onder waardeloze vervangers? Wat had en wat kreeg je ervoor terug?

Ik heb nogsteeds niets (na dik 3 uur). Maar als je een Event Cake nr2 uit de voorverkoop vervangt door de normaalgesproken goedkopere nr1 ben je niet goed bezig volgens mij. Gebeurde hier net.

Wij kwamen om 11.00 aan om bestelling op te halen. Wacht tijd was 2,5 uur. Bestelling geannuleerd. Beetje jammer om daar 50 minuten heen en 50 minuten terug voor in de auto te moeten zitten.
Gelukkig hadden wij geen grote bestelling, dus konden we makkelijker annuleren, maar dit kan natuurlijk niet Haokan.

Sterkte voor de mensen die er nog staan te wachten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan