Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha ja klopt! Jij had wel een dikke collectie zeg! M'n zoon was diep onder de indruk. Ik ook trouwens![]()
Ik wordt net wakker, en het heeft hier gesneeuwt zelfs!
Haha dat was net iets minder dan de helftVannacht ook nog naar Groningen geweest en na Huizen nog langs Almere.
Moet ik er wel bij vermelden dat dat niet allemaal voor mezelf is maar dat ik ook voor familie en vrienden heb opgehaald.
Jullie hadden zelf ook genoeg mooi spul!
Inmiddels met volgepakte koffer en rugzak in de bus terug vanaf Huizen. De koffie was weer lekkerMorgen naar Gebro voor de Vuurwerktotaal bestellingen.
Wow, nice! Jij gaat je wel vermaken overmorgenBen ook dik tevreden met m'n eigen spul inderdaad, zal zo nog even een foto plaatsen. Was leuk om je ff te spreken in elk geval!
![]()
Ga je op reis???![]()
Hahaha ja klopt! Jij had wel een dikke collectie zeg! M'n zoon was diep onder de indruk. Ik ook trouwens![]()
Volgens mij stond ik tussen jullie inwas inderdaad een keer of 10 lopen als ik het zo zag emielos.. Ik slechts 4 keer en tussendoor koffie opdrinken en nog ff kletsen.