Transbomber

Als het dan allemaal terechte punten zijn, hoe kun je dan in vredesnaam je veroordeling al klaar hebben?? Dat spreekt elkaar tegen!

Natuurlijk snap ik de frustratie wel maar keep it cool people! Eerst meer demo's zien!!

Jou punten kloppen allemaal maar gaan niet over het feit dat er gewoon een andere cake in zit.
Ik bewaar m'n cool wel hoor

Ik snap alleen niet hoe jij je kalmte kunt bewaren, immers ben jij vuurwerk verkoper en jij moet mensen een doos mee geven die niet hetzelfde is als het filmpje wat op jou site staat. Dan kun je niet die doos met een lach weggeven lijkt me?

Begrijpe niet verkeerd tis een prima doos, maar qua effecten niet hetzelfde als wat werd voorgeschoteld. Daar gaat het gewoon mis

Het brakke is dat geen enkele andere grote importeur het voor mekaar krijgt om cakes met andere effecten dan besteld/voorgetoond geleverd te krijgen maar Rubro/Vuurwerkmania krijgt het al bij meerdere producten voor elkaar, zo lijkt (slag om de pols qua 1e prutbatches...). Dan is er iets mis met je productiecontrole en riskeer je klantvertrouwen.

Verschil sample-productie, ok. Maar compleet andere effecten...das slordig, zacht gezegd..

Laatst bewerkt:
Jammer van Cake 2, voor de rest lijkt het nog steeds een prima bak.
Ik ga denk cake 2 vervangen door een ICE Queen van evo. Dan maar een dikke crackling box van maken.

Voor mij nu wel duidelijk nooit meer rubro. pas na demo/straatfilmpjes.

nou dan zijn er toch echt wel genoeg andere importeurs dit dit ook hebben hoor...
Ook ik moet toegeven dat ie nu net wat anders is dan getoond ja....eens...maar is het een slechte box? Ik denk absoluut niet.

Wel anders dan je verwacht. De crash box vind ik mooier, hoewel je dit ook slechter had kunnen treffen.

Ik vind dat je van dit filmpje nog niet echt een normale conclusie kan trekken ivm regen op de lens.
Daarom ook zeer benieuwd naar eventuele andere demo's als het droog is.

Mensen, waar klagen we over?? 1 cake is inderdaad anders dan op de productfilm, maar zoals meerdere al aangeven gebeurd het vaker bij rubro, sample/productie.

Ten 2e, het is een cakebox die je met wat korting al voor €85 euro kunt kopen, dat is volgens mij niet duur. ik baal ook dat cake 2 vervangen is, maar verder ziet de box er prima uit.
daarbij komt dat op de filmpjes cake 3 en 4 bijna gelijktijdig gaan waardoor je geen mooi beeld krijgt.

Als je babi pangang bij de chinees besteld en je krijgt alleen een bakje nasi ga je toch ook klagen?
Dat we rekening moeten houden dat het ietsje minder word dat weten we en vind ik ook niet erg.
Maar dat je een ander soort box krijgt vind ik dus slecht.
En die 2de cake was gewoon een prachtige cake.
En voor veel mensen is het dus wel veel geld.
Ik zelf denk dat ze in de fabriek fouten hebben gemaakt.
Want die Event Imperial Blink is ook totaal anders.
Rubro mag zich wel achter de oren krabben en hopen dat de anderen wel worden zoals die hoort te zijn.

Mensen, waar klagen we over?? 1 cake is inderdaad anders dan op de productfilm, maar zoals meerdere al aangeven gebeurd het vaker bij rubro, sample/productie.

Ten 2e, het is een cakebox die je met wat korting al voor €85 euro kunt kopen, dat is volgens mij niet duur. ik baal ook dat cake 2 vervangen is, maar verder ziet de box er prima uit.
daarbij komt dat op de filmpjes cake 3 en 4 bijna gelijktijdig gaan waardoor je geen mooi beeld krijgt.

3 van de 4 cakes vind ik erg mooi.
Het is van een behoorlijke afstand gefilmd en daarom denk ik dat hij in de straat wel goed gaat presteren.

Echter is cake 2 totaal anders dat vind ik een tegenvaller, deze cake is namelijk totaal niet mijn smaak. Maar goed we doen het er maar mee dit jaar.

Het is en blijft jammer dat Rubro samples schiet op hun eigen demo en ook nog eens in tweevoud, ik vind het een gemiste kans en een beetje misleiding van de consument.

Als je babi pangang bij de chinees besteld en je krijgt alleen een bakje nasi ga je toch ook klagen?
Dat we rekening moeten houden dat het ietsje minder word dat weten we en vind ik ook niet erg.
Maar dat je een ander soort box krijgt vind ik dus slecht.
En die 2de cake was gewoon een prachtige cake.
En voor veel mensen is het dus wel veel geld.
Ik zelf denk dat ze in de fabriek fouten hebben gemaakt.
Want die Event Imperial Blink is ook totaal anders.
Rubro mag zich wel achter de oren krabben en hopen dat de anderen wel worden zoals die hoort te zijn.

Eens! echter krijg je nu een bakje met 3/4 babipangpang en 1/4 bami, dan klaag je denk ik een stuk minder snel.
Begrijp me nie verkeerd, ook ik baal ervan mjaa het was enigszins te verwachten. volgend jaar zal nu iedereen wachten tot de officiële productie word geschoten en dat zal rubro vanzelf in zijn verkopen gaan merken.

Ik ben er nog niet uit of ik hem ga bestellen. Ik weet wel weer waarom ik hem nog niet besteld heb. Dat zouden meer mensen hier moeten doen en zich niet zo laten hypen in september. Scheelt een boel frustratie. Denk trouwens niet dat Rubro wakker ligt van enkele freaks die geen Rubro meer gaan bestellen. Ik vraag me wel oprecht af of ze dit met opzet doen ... Lijkt me eerder dat de controle van de fabrieken wat scherper moet. Daarbij opmerkend dat er eerst nog meer geschoten moeten worden voordat er een definitief oordeel kan zijn.

Wat ook vervelend is dat doorsnee consument de demo films ook krijgt te zien en puur op basis daarvan een aankoop doet, wij hebben altijd dit forum nog. Hoe dan ook het is echt niet netjes deze manier, ik wacht nog even met mn definitieve oordeel totdat ik hem zelf heb afgeschoten. Rubro wil dit ook niet neem ik aan, misschien toch een andere producent overwegen.

Wat ook vervelend is dat doorsnee consument de demo films ook krijgt te zien en puur op basis daarvan een aankoop doet, wij hebben altijd dit forum nog. Hoe dan ook het is echt niet netjes deze manier, ik wacht nog even met mn definitieve oordeel totdat ik hem zelf heb afgeschoten. Rubro wil dit ook niet neem ik aan, misschien toch een andere producent overwegen.

Juist die doorsnee consument zal dit niet doorhebben. Die steekt het gewoon aan en was al vergeten welk effect uit cake 2 kwam op het moment van bestellen. Die ziet dat echt niet hoor.
Echter, de kenner ziet het meteen. Ik ben van mening dat het not done is om andere effecten in een cake te stoppen, dit geldt voor deze, de Imperial Blink en ook voor de The Junk.

Jou punten kloppen allemaal maar gaan niet over het feit dat er gewoon een andere cake in zit.
Ik bewaar m'n cool wel hoor

Ik snap alleen niet hoe jij je kalmte kunt bewaren, immers ben jij vuurwerk verkoper en jij moet mensen een doos mee geven die niet hetzelfde is als het filmpje wat op jou site staat. Dan kun je niet die doos met een lach weggeven lijkt me?

Begrijpe niet verkeerd tis een prima doos, maar qua effecten niet hetzelfde als wat werd voorgeschoteld. Daar gaat het gewoon mis

Ik blijf nog kalm om precies de redenen die ik in mijn reacties heb aangevoerd. Eén zwaluw maakt nog geen zomer, één afgeschoten box die iets anders doet betekent niet dat de rest van de leveringen ook zo is. Wij verkopen al 30 jaar vuurwerk en hebben al voor veel hetere vuren gestaan! Zoals gezegd eerst wat andere demo's afwachten voordat je conclusies trekt!

Back
Bovenaan