Transbomber

Vraag me ook af hoe die burst in het echt overkwam...indien geen kooi, dat kan dan nooit echt heel bijzonder zijn lijkt me...

Inderdaad anders en iets minder. Maar alsnog erg mooi! Ik bespeur ook vaag wat blauw in die cake die anders is, dus de beeldkwaliteit is misschien ook niet helemaal lekker voor het vuurwerk.
Ik ben blij dat ik er een heb besteld.

Feit blijft dat het wel andere cakes zijn dan op het eerste filmpje waarmee deze box wordt aangeprezen. Dat blijf ik een slechte zaak vinden.

Jammer jammer dat dat altijd zo is een product wat op demo Rubro top is maar later op winkeliersdemo weer erg tegenvalt, zo jammer een teleurstelling...

Ben ik met je eens. De effecten en knal zijn heel goed maar komen niet heel goed uit op het geluid. Absoluut wel goeie bak! Alleen jammer dat hij iets anders is. Geld zeker waard!

Voor degene die aanwezig waren op de demo... Welke bak was indrukwekkender? De Transbomber of de Immortal Gold?

Vind hem nou ook weer niet zo super slecht blijft gewoon een degelijke box denk ik zo.Alleen ik laat hem wel staan want ik zou hem kopen voor die crackling willows die zitten er nu helemaal niet meer in.

Het is opzich helemaal geen verkeerde bak maar de verwachtingen van menig mens waren veel te hoog. Uiteraard heeft dit te maken met de verwachting die Rubro schept en dat is niet heel slim. Echter met een beetje realistisch nadenken konden we nagaan dat het niveau van de demo niet gehaald kon worden.
Als de cake bij de 1e demo zo was geweest als de productie nu is dan had je niemand gehoord over dat het een lelijke of mindere cake was.

Dat 1 cake gewoon een totaal ander effect heeft vind ik wel echt slecht! zeker omdat dit ook al bij de Imperial blink het geval is dat mag echt niet gebeuren.

ik weet nu voortaan dat ik eerst maar is moet afwachten hoe die t op de winkeliersdemo doet en dan keuze moet maken. Maar dat betekend 9 van de 10 x wel dat de prijzen dan al flink gestegen zijn. ik heb um ieder geval in me collectie dit jaar. heb hier van geleerd!!

Cake 2 is inderdaad wel anders, maar die dikke goudfinale lijkt er nog wel in te zitten! Minder goed te zien doordat cake 3 er nog doorheen knettert, maar nog steeds dik..!

Maargoed, kunnen niet ontkennen dat hij anders is dan in augustus

Precies. Iedereen heeft zich verkeken op dat er oer 2 geschoten werd. Crackling is goed, boeketgrootte lijkt groot en rond, salvo's krachtig en de at once cake lijkt nog het krakelgoud dat we eerder zagen. De 2e cake is een bummer ertussen maar klein is die ook niet...in een andere box hadden we m goed gevonden. T is alleen een contrast met wat ons eerst getoond werd...de andere 3 cakes zijn geen spat anders. Ja, per 1 is anders dan per 2 hè ;)

Maar nieuw Rubro spul bestellen voor productie is geschoten...? Nee, dat niet weer.

Voel me toch wel een beetje genaaid door Rubro. Had wel verwacht dat de productie iets minder zou zijn als op hun demo. Maar vindt een uitvoering als dit totaal niet kunnen (afgezien van het feit of hij beter of slechter presteert) Je mag toch wel verwachten dat je enigszins het geen krijgt, wat je op hun filmpjes ziet.

Volgens mij ziet bijna niemand dat die 2e cake er ook nog blauwe sterren bij in heeft zitten dit maakt het effect een stuk groter dan dat je alleen die groene palmen hebt. Praat het niet goed dat het effect anders is maar die blauwe sterren erbij maken het wel iets beter dan alleen die palmen

Ik ben er ontzettend blij mee dat hij hier staat te blazen over een paar dagen. Vind de box geweldig. Dat de 2 de cake minder/anders is dat lijkt me duidelijk. Ik neem het voor lief, voor het geld gewoon een geweldige box.
En volgens mij had iedereen het er over dat met name cake 4 geen productie kon worden, maar dat is prima gelukt.

Back
Bovenaan