Toxic

Vond deze ook er positief uitspringen vanavond door de demo.
Als deze idd kooiloos is eens kijken of we die in januari ergens kunnen meepikken voor een leuke prijs wellicht.

Edit.

Vaag ik zie dit bericht nu hier staan. Ging over de platinum sensation.
De Toxic staat dit jaar al hier te blaffen :)

Laatst bewerkt:
Echt een hele mooie cake, vooral het licht blauw vind ik echt prachtig om te zien, dat mogen ze meer/vaker gaan gebruiken. Deze gaat op de lijst voor volgend jaar.

Prachtige cake. En die kleuren zijn heerlijk fel. Budget is op maar gaat op t lijstje voor komend jaar.

Deze gelukkig nog 2x kunnen scoren gister, budget nog iets opgerekt 😅
Wat is jullie mening, een mooie stand alone cake om juist van te genieten in de vooravond of onderdeel maken van een middernacht project?

Deze gelukkig nog 2x kunnen scoren gister, budget nog iets opgerekt 😅
Wat is jullie mening, een mooie stand alone cake om juist van te genieten in de vooravond of onderdeel maken van een middernacht project?

Ik schiet ze zelf allemaal voor 00.00 om rustig van te genieten.

Vond dit wel een hele mooie, met name die blauwe kleur was echt mooi en al die felle sterren vallen op natuurlijk. Niet gekocht, maar hoop veel straatfilms te zien en de kans om hem mooi mee te pakken komend jaar.

Door de films uit Koekange was ik niet helemaal overtuigd. Maar nu ik 'm vanavond live gezien heb in Benthuizen, ben ik toch om :) Deze cake is écht fraai hoor! Hele heldere sterren en ontzettend fraaie kleuren. De gouden popping flowers komen ook mooi breed. Toffe bak hoor.

Laatst bewerkt:
Vond dit wel een hele mooie, met name die blauwe kleur was echt mooi en al die felle sterren vallen op natuurlijk. Niet gekocht, maar hoop veel straatfilms te zien en de kans om hem mooi mee te pakken komend jaar.
Zeker volgens mij ook een nieuwe kleur blauw? Het was echt aqua blauw, heel tof.
Hopelijk is hij volgend jaar in een freakactie te koop

Deze cake was inderdaad erg goed! Erg felle kleuren, crackling erbij was prima, vooral de aanvulling met de combinatie blauw en geel was goed gelukt. Het blauw was écht fel blauw! Gaat zeker op de lijst en wellicht tijdens de losse verkoop nog wel erbij.

Zeker volgens mij ook een nieuwe kleur blauw? Het was echt aqua blauw, heel tof.
Hopelijk is hij volgend jaar in een freakactie te koop

Je ziet het al wel wat jaren, maar zeker niet veel. Volt Mixed Gold 2 Blue was er bijvoorbeeld eentje die het veel had.
Maar zo goed en fel als in deze cake is zeker opvallend.

zag er idd goed uit ,heb zelf de gok vooraf genomen om 2 x de eclypse ,1 x de toxic,1 x de outburst en 1 x de cupido te bestellen die ik aan elkaar koppel ,dan is het bij elkaar toch als ik het goed heb 116 shots en zo'n kleine 2 min mooi vuurwerk aaneen ,rustig tempo dat wel maar heb er genoeg rambakken en vlotte waaiers bij om te combineren ,nu de schiet volgorde nog bepalen ,en ook hier in midden nederland gaan de riakeo producten ineens toch nog vrij snel op uitverkocht ,wat een echte demo al niet kan doen qua vertrouwen in het product voor een nieuw merk ,blijft toch een beetje eerst zien dan geloven voor vele en ook mezelf in deze :d

Back
Bovenaan