Toxic

Maarruh... is het niet zo dat dit de duitse versies zijn. Lijkt me niet dat ze daar onze cakes schieten.

Nou ik zie daar ook een "dubai" langs komen, die hier niet verkrijgbaar is, dus aparte DE productie zou zomaar kunnen.

Lijkt me wel overzichtelijker als je die producten dan gewoon anders zou noemen...

Veel van de "Nederlandse" import ligt daar ook over de grens. Heb bij enkele Duitse shops eigenlijk alles voorbij zien komen van de Beauty tot de Riakeo 500 tot the Great Wall en ook de Toxic. Deze staan daar allemaal gewoon onder 1.4G. Dus nee sowieso geen aparte productie.

Die kleuren zijn erg goed gelukt inderdaad, blij met de best dure aankoop! Wordt genieten op een rustig moment.

Dit is nou zo'n cake waarbij er toch een redelijke kans bestaat dat ik er toch nog even eentje mee ga pakken. Het is niet zo'n 13 in een dozijn cake, daar begin ik toch een beetje op uitgekeken te raken, en dan is dit wel leuk.

Ook echt weer een hele mooie cake, met name de kleuren. Moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben van Riakeo tot nu toe. Wel echt zonde dat zo goed als alles met goud is. Vind met name de kleuren bij Riakeo sterk, wat zou ik graag een box met enkel kleur zien van ze.

Ook echt weer een hele mooie cake, met name de kleuren. Moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben van Riakeo tot nu toe. Wel echt zonde dat zo goed als alles met goud is. Vind met name de kleuren bij Riakeo sterk, wat zou ik graag een box met enkel kleur zien van ze.
Peking Opera 100 wellicht?

Gaat het dan toch nog goed komen met Lesli? Dit is een hele mooie pot, en met de burst + spreiding is ook niks mis.

Ik ben echt blij dat vuurwerk365 met de dagdeals mij toch heeft over weten te halen voor Riakeo, zowel deze als de outburst heb ik echt veel zin in.

Back
Bovenaan