MagicSjefke
VWC lid
Presteerde boven mijn verwachting vanavond op de Huisman demo, blij dat ik deze op de gok heb besteld. Burst en spreiding gewoon dik in orde, maar het zijn vooral de kleuren die deze cake zo goed maken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Presteerde boven mijn verwachting vanavond op de Huisman demo, blij dat ik deze op de gok heb besteld. Burst en spreiding gewoon dik in orde, maar het zijn vooral de kleuren die deze cake zo goed maken.
Met een beetje FOMO kan zo'n cake van een paar tientjes er dit jaar nog wel bij hèPrachtige cake. En die kleuren zijn heerlijk fel. Budget is op maar gaat op t lijstje voor komend jaar.
Nee nee, de ruggengraat blijft recht....alhoewel......Met een beetje FOMO kan zo'n cake van een paar tientjes er dit jaar nog wel bij hè![]()
Dan zou ik de filmpjes nog maar een keer kijken, dat zal het laatste duwtje wel zijn wat de ruggengraat nodig heeft.Nee nee, de ruggengraat blijft recht....alhoewel......![]()
Deze gelukkig nog 2x kunnen scoren gister, budget nog iets opgerekt
Wat is jullie mening, een mooie stand alone cake om juist van te genieten in de vooravond of onderdeel maken van een middernacht project?
Zeker volgens mij ook een nieuwe kleur blauw? Het was echt aqua blauw, heel tof.Vond dit wel een hele mooie, met name die blauwe kleur was echt mooi en al die felle sterren vallen op natuurlijk. Niet gekocht, maar hoop veel straatfilms te zien en de kans om hem mooi mee te pakken komend jaar.
Zeker volgens mij ook een nieuwe kleur blauw? Het was echt aqua blauw, heel tof.
Hopelijk is hij volgend jaar in een freakactie te koop