Toxic

Wat zou ik graag een variant zien waarbij alleen die Blauw/Geel + crackling effect als single effect cake wordt uitgebracht. 😍

Vond het echt een gave cake bij huisman, misschien dit jaar nog en anders volgend jaar voor een net iets schappelijker prijs zien te scoren, €30 is wel een beetje de grens voor cakes voor mij persoonlijk.

Echt een cake waarvan je er gewoon 1 van moet afsteken. Vind de kleuren een beetje wegvallen met 2 stuks tegelijk door al het goude. Los per stuk komen de gekleurde sterren beter tot hun recht heb ik het idee.

Verliefd op deze cake! Helaas geen beeldmateriaal. Maar de boeketten vielen mooi, die exotische kleurtjes met golden popping stars en de brocades ♥️

Ja, een beauty. Gouden popping is erg mooi en kleuren(combi's) helder en niet veel voorkomend (behalve bij Riakeo). Toppertje.

Jammer trouwens dat je bij Riakeo alle doosjes er van af moet halen voor je 'm schiet (mag er wel op staan, als je daar pas in de hectiek buiten achterkomt...) en met een saaie zwarte cube opgescheept blijft. Op zich dan wel weer aardig dat je met het mooie artwork je huis kunt behangen.

Prachtige cake dit. Burst, kleuren, effecten, spreiding, alles klopt hier aan.
Vind het ook heel mooi dat de crackeling net wat donkerder is van kleur dan het standaard crackeling effect.

Back
Bovenaan