Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volledige top 10 Top 2000
Hierbij de top10 voor dit jaar:

1. Bohemian Rhapsody - Queen
2. Roller Coaster - Danny Vera
3. Hotel California - Eagles
4. Piano Man - Billy Joel
5. Fix You - Coldplay
6. Stairway to Heaven - Led Zeppelin
7. Black - Pearl Jam
8. Avond - Boudewijn de Groot
9. Nothing Else Matters - Metallica
10. Love Of My Life - Queen

Volledige top 10 Top 2000
Hierbij de top10 voor dit jaar:

1. Bohemian Rhapsody - Queen
2. Roller Coaster - Danny Vera
3. Hotel California - Eagles
4. Piano Man - Billy Joel
5. Fix You - Coldplay
6. Stairway to Heaven - Led Zeppelin
7. Black - Pearl Jam
8. Avond - Boudewijn de Groot
9. Nothing Else Matters - Metallica
10. Love Of My Life - Queen

Pffoe, dit is voor mijn gevoel de minste top 10 sinds jaren. Wederom child in time niet in de top 10...

Ik zal wel een muziek barbaar zijn maar wat doet Black - Pearl Jam op nummer 7? Ik moest lang luisteren voordat ik het nummer pas herkende zo "vaak" heb ik dit nummer gehoord...

Ik zal wel een muziek barbaar zijn maar wat doet Black - Pearl Jam op nummer 7? Ik moest lang luisteren voordat ik het nummer pas herkende zo "vaak" heb ik dit nummer gehoord...

had nummer 2 moeten zijn, was nr 1 in veronica top 1000. dit nummer dwaalt al heel lang hoog in de top 2000 hoor. dit zijn de posities vanaf 2011:

2022 7
2021 9
2020 6
2019 7
2018 7
2017 6
2016 10
2015 12
2014 12
2013 16
2012 24
2011 40

Ik weet natuurlijk niet naar of jij in je dagelijks leven naar de radio luistert en zo ja naar welke zender maar het is natuurlijk wel zo dat als je hele dagen naar bijv Q-music luistert je eigenlijk amper iets uit die top 10(0) voorbij zult horen komen. Dan zal je dus automatisch nummer totaal niet herkennen, tot je het bewust gaat opzoeken en wellicht zelfs vaker gaat bewust gaat luisteren.

Child in Time van Deep Purple had ik nog nooit van gehoord, zul je ook eigenlijk nooit op bijv Q-music horen, komt zelfs al zelden voorbij op de zenders die er wel het publiek voor hebben. Dankzij mijn vrouw de Top2000 gaan ontdekken en meer leren waarderen. Het bovengenoemde nummer schreeuw ik tegenwoordig gewoon mee, heerlijk! 10 jaar geleden nooit van gehoord nu bijna elke jaar vaste prik in mijn lijst. (dit jaar even niet)

Ik weet natuurlijk niet naar of jij in je dagelijks leven naar de radio luistert en zo ja naar welke zender maar het is natuurlijk wel zo dat als je hele dagen naar bijv Q-music luistert je eigenlijk amper iets uit die top 10(0) voorbij zult horen komen. Dan zal je dus automatisch nummer totaal niet herkennen, tot je het bewust gaat opzoeken en wellicht zelfs vaker gaat bewust gaat luisteren.

Child in Time van Deep Purple had ik nog nooit van gehoord, zul je ook eigenlijk nooit op bijv Q-music horen, komt zelfs al zelden voorbij op de zenders die er wel het publiek voor hebben. Dankzij mijn vrouw de Top2000 gaan ontdekken en meer leren waarderen. Het bovengenoemde nummer schreeuw ik tegenwoordig gewoon mee, heerlijk! 10 jaar geleden nooit van gehoord nu bijna elke jaar vaste prik in mijn lijst. (dit jaar even niet)

oh oh, terwijl ze de steun juist zo hard nodig hebben! ze staan de laatste jaren niet meer in de top 10. als je het mij vraagt moet child in time op nummer 1 :)

Ik luister vooral in de auto naar muziek en is inderdaad veel Q-music dus dat zal het zijn. Echter ken ik alle andere nummers zeer goed en ben door m'n ouders ook echt opgevoed met oudere nummers maar deze is er dus echt tussendoor geglipt. Zo zie je maar dat je gelukkig nooit te oud bent om te leren.

Reserveer op 9 december hier jouw plek in het Top 2000 Café

Wil jij dit jaar langskomen in het Top 2000 Café? Dat kan! Tussen Kerst en Oud & Nieuw zendt NPO Radio 2 de NPO Radio 2 Top 2000 live uit vanuit het Top 2000 Café in Beeld & Geluid.

Het aanmelden voor het Top 2000 Café is mogelijk vanaf vrijdag 9 december 10:00 uur via deze link.

Let op: tickets zijn dit jaar alleen beschikbaar in de onlinevoorverkoop. Het is niet mogelijk om tickets aan de deur te kopen of het Top 2000 Café te bezoeken zonder ticket.

Belangrijke informatie

Lees onderstaande punten goed door!

Het Top 2000 Café is dit jaar 24/7 geopend van 25 t/m 31 december
Maximaal 6 tickets per persoon
Prijs is €6,50 per ticket
Een ticket geeft toegang voor 50 minuten in het café
Kinderen t/m 3 jaar hebben gratis toegang en mogen op schoot, vanaf 4 jaar is een eigen ticket nodig.
Je bent 1 uur vóór je tijdslot welkom bij Beeld & Geluid
Tickets zijn dit jaar alleen beschikbaar in de onlinevoorverkoop. Het is niet mogelijk om tickets aan de deur te kopen of het Top 2000 Café te bezoeken zonder ticket.

Tip zet de radio eens op Radio 10 of Radio Veronica.
Ik heb sinds een week deze zenders opstaan, omdat ik helemaal klaar ben met dat Top 2000 geneuzel.
Daar draaien ze betere muziek dan op Radio 2.

Tip zet de radio eens op Radio 10 of Radio Veronica.
Ik heb sinds een week deze zenders opstaan, omdat ik helemaal klaar ben met dat Top 2000 geneuzel.
Daar draaien ze betere muziek dan op Radio 2.

Ach Gerco, ieder z’n smaak toch?
Bij mij tot aan kerst skyradio, dan over op radio 2.
Rest van het jaar wissel ik de zenders af en dan met name idd radio 10/Veronica.

Gisteravond nog wat oude afleveringen van Top 2000 agogo gekeken op uitzending gemist.
Vooral de uitzendingen van voor COVID met vol café blijven heerlijk om te bekijken.

Ach Gerco, ieder z’n smaak toch?
Bij mij tot aan kerst skyradio, dan over op radio 2.
Rest van het jaar wissel ik de zenders af en dan met name idd radio 10/Veronica.

Dat is waar.
Ik heb nu een kerst cd van Andre Rieu opstaan.
Morgen zal het waarschijnlijk Thunderdome de X-mas edition of Rave the X-mass zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan