Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Blijft toch altijd weer lastig, maar weer tevreden met de lijst;
https://stem.nporadio2.nl/top2000-2022/share/121388de70aa398eb2d4c49ee298d2583ff5eec5
Volledige top 10 Top 2000
Hierbij de top10 voor dit jaar:
1. Bohemian Rhapsody - Queen
2. Roller Coaster - Danny Vera
3. Hotel California - Eagles
4. Piano Man - Billy Joel
5. Fix You - Coldplay
6. Stairway to Heaven - Led Zeppelin
7. Black - Pearl Jam
8. Avond - Boudewijn de Groot
9. Nothing Else Matters - Metallica
10. Love Of My Life - Queen
Ik zal wel een muziek barbaar zijn maar wat doet Black - Pearl Jam op nummer 7? Ik moest lang luisteren voordat ik het nummer pas herkende zo "vaak" heb ik dit nummer gehoord...
Ik zal wel een muziek barbaar zijn maar wat doet Black - Pearl Jam op nummer 7? Ik moest lang luisteren voordat ik het nummer pas herkende zo "vaak" heb ik dit nummer gehoord...
Ik weet natuurlijk niet naar of jij in je dagelijks leven naar de radio luistert en zo ja naar welke zender maar het is natuurlijk wel zo dat als je hele dagen naar bijv Q-music luistert je eigenlijk amper iets uit die top 10(0) voorbij zult horen komen. Dan zal je dus automatisch nummer totaal niet herkennen, tot je het bewust gaat opzoeken en wellicht zelfs vaker gaat bewust gaat luisteren.
Child in Time van Deep Purple had ik nog nooit van gehoord, zul je ook eigenlijk nooit op bijv Q-music horen, komt zelfs al zelden voorbij op de zenders die er wel het publiek voor hebben. Dankzij mijn vrouw de Top2000 gaan ontdekken en meer leren waarderen. Het bovengenoemde nummer schreeuw ik tegenwoordig gewoon mee, heerlijk! 10 jaar geleden nooit van gehoord nu bijna elke jaar vaste prik in mijn lijst. (dit jaar even niet)
Ik luister vooral in de auto naar muziek en is inderdaad veel Q-music dus dat zal het zijn. Echter ken ik alle andere nummers zeer goed en ben door m'n ouders ook echt opgevoed met oudere nummers maar deze is er dus echt tussendoor geglipt. Zo zie je maar dat je gelukkig nooit te oud bent om te leren.Ik weet natuurlijk niet naar of jij in je dagelijks leven naar de radio luistert en zo ja naar welke zender maar het is natuurlijk wel zo dat als je hele dagen naar bijv Q-music luistert je eigenlijk amper iets uit die top 10(0) voorbij zult horen komen. Dan zal je dus automatisch nummer totaal niet herkennen, tot je het bewust gaat opzoeken en wellicht zelfs vaker gaat bewust gaat luisteren.
Child in Time van Deep Purple had ik nog nooit van gehoord, zul je ook eigenlijk nooit op bijv Q-music horen, komt zelfs al zelden voorbij op de zenders die er wel het publiek voor hebben. Dankzij mijn vrouw de Top2000 gaan ontdekken en meer leren waarderen. Het bovengenoemde nummer schreeuw ik tegenwoordig gewoon mee, heerlijk! 10 jaar geleden nooit van gehoord nu bijna elke jaar vaste prik in mijn lijst. (dit jaar even niet)
Ik weet natuurlijk niet naar of jij in je dagelijks leven naar de radio luistert en zo ja naar welke zender maar het is natuurlijk wel zo dat als je hele dagen naar bijv Q-music luistert je eigenlijk amper iets uit die top 10(0) voorbij zult horen komen. Dan zal je dus automatisch nummer totaal niet herkennen, tot je het bewust gaat opzoeken en wellicht zelfs vaker gaat bewust gaat luisteren.
Tip zet de radio eens op Radio 10 of Radio Veronica.
Ik heb sinds een week deze zenders opstaan, omdat ik helemaal klaar ben met dat Top 2000 geneuzel.
Daar draaien ze betere muziek dan op Radio 2.
Ach Gerco, ieder z’n smaak toch?
Bij mij tot aan kerst skyradio, dan over op radio 2.
Rest van het jaar wissel ik de zenders af en dan met name idd radio 10/Veronica.