Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit zo af te tellen naar de afhaaldagen en o&n, dat ik bijna vergeten was dat dit zondag al van start gaat. Love it!

De top 2000.
Dit is na afgelopen jaar iets wat mijn leven voor altijd bij blijft.

Ik zal het zo kort mogelijk uitleggen.
Afgelopen jaar kreeg ik corona en belande ik op het ic.
Sterker nog mijn lichaam liet me in de steek! Me lever stopte er mee en me hart ook.
Uiteindelijk heb ik in coma gelegen en had niet veel gescheeld of ik was er niet meer.
Maar ja onkruid vergaat niet dus ik ben er nog.

Maar op 27 dec kwam ik uit coma.
Ik kon de eerste 2 dagen enkel horen en zeer slecht zien.
Je moet je voor stellen dat je alleen in een geïsoleerde kamer licht. Enkel je vrouw mag 1x per 24 uur een half uur op bezoek komen. Je kinderen kun je niet zien.. laat staan je ouders of andere familieleden.
Slapen lukt niet dus je bent 24 uur wakker.
Ik heb me nog nooit zo alleen gevoeld.

Maar daar komt het!
De top 2000!! Vooral snachts op tv.. ik zag slecht maar hooren ging perfect!
Er is niemand die de top 2000 zo heeft gevolgd als ik!
De top 2000 heeft me letterlijk door die barre periode heen getrokken!
Ik telde de uren want dan kon ik overschakelen naar de tv!
Ook tof dat de artsen in het OLVG voor mij de tv op normaal geluid hadden gezet!
Ik ben echt opgeknapt mede door de top 2000!!

Dit zal ik ook nooit meer vergeten!
En ik zal de top2000 voor altijd in mijn hart mee dragen!
Ook dit jaar ga ik het volgen al zou het wel minder zijn dan afgelopen jaar!

Mooi om te horen 3xh.
Op de IC doen we nu 2 x per week muziektherapie en we vragen altijd van welke muziek iemand houdt. Vaak proberen we dan de radio op de kamer ook aan te zetten. Mensen kunnen rustig worden van muziek en het kan je helpen om wat georiënteerd te blijven in tijd.
Goed om te lezen dat dit voor jou ook zo belangrijk is geweest !!

Mooi om te horen 3xh.
Op de IC doen we nu 2 x per week muziektherapie en we vragen altijd van welke muziek iemand houdt. Vaak proberen we dan de radio op de kamer ook aan te zetten. Mensen kunnen rustig worden van muziek en het kan je helpen om wat georiënteerd te blijven in tijd.
Goed om te lezen dat dit voor jou ook zo belangrijk is geweest !!

Heel mooi! Neem van mij aan dit dit ontzettend helpt!
Het sleepte me er echt doorheen!
Sterker nog al ben je niet geheel bij bewustzijn. De muziek komt op een of andere manier wel gewoon binnen!
Dus blijven doen aub. Dat is zo ontzettend belangrijk!!

Hoe gaat het met je herstel?

Eigenlijk heel goed hoor. Ik kan bijna weer alles! Ben ook vanaf april weer aan het werk gegaan!
Nooit opgeven is mijn motto!
Heb nog wel wat kleine puntjes die echt anders zijn geworden!
(Waarschijnlijk lichte hersen beschadiging waardoor bepaalde onverwachte of snelle veranderingen en aanpassingen niet altijd lekker binnen komen bij me.
Maar over het algemeen gaat het heel goed!

Heftig verhaal kerel, mooi om te horen dat zoiets 'simpels' je er dan doorheen weet te slepen. Succes met je verdere herstel en geniet er dit jaar van!

Inderdaad. Blij om te horen dat je bijna weer de 'oude' bent!
Geniet maar extra van de feestdagen en de jaarwisseling met je naasten!

ooh hell yeah ik ga zoiezo genieten! Regen storm het maakt me niets meer uit. Je leeft maar een keer en daar ga ik nu extra van genieten!!

Goed om te horen dat het weer allemaal wat beter gaat.
Je heb gelijk man, je leeft maar 1 keer. :biertje:

Over 40 uur begint het gewoon al. Echt heel veel zin in. Wel echt benieuwd hoe het zal zijn met het publiek weer, maar dat zal vast voor veel sfeer zorgen weer.

Volgende week dinsdag nog 1 dagje 'werken'. Oliebollen erbij, De leukste collegas op kantoor, en natuurlijk de Top 2000!

Er staat een heuze Top 2000 competitie gepland. We raden die dag bij elk nummer hoe vaak de artiest in de Top 2000 staat. Dat zoeken we dan vervolgens op een wie het dichtste bij zit krijgt een punt. Wie aan het einde van de dag de meeste punten heeft wint eeuwige roem :D

Zeer benieuwd naar de opening, Djaimy heeft me laten zien hoe tof die altijd zijn, kom maar op!
Rijd met enige regelmaat langs het Mediapark en dan zie je het cafe, nice.

Tip voor de muzieksmullers:
Vandaag ook de laatste dag van de radio10 top 4000.
Kunnen we alvast een beetje inkomen voor volgende week :thumbup:

Eindelijk begint het vandaag weer, erg naar uit gekeken. En ja, die opening van Bart is altijd geniaal.

Komende dinsdag nog 1 dag naar het werk. De dag daarna een bezoekje brengen aan het Top 2000 Café.
En de dagen daarna? Nou ja je weet wel. Druk,druk,druk, Vuurwerk ophalen, Luisteren naar de Top 2000. Dat wordt volop genieten weer.:p

Vanavond mogen we dan eindelijk weer genieten van de opening van Bart. Ontzettend veel zin in, iets waar ik heel erg naar uitkijk. En dan vanavond, na 0:00, heerlijk neerploffen op de bank, Top2000 erop, biertje erbij. Wie dut mien wat!! :biertje:

Zo meteen het eerste kerstdiner en daarna lekker met een biertje op de bank uitbuiken en gluren naar de opening van de Top2000. Pik daarna sowieso altijd het eerste uurtje mee van de lijst. Ik heb er zin in!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan