Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook druk mee bezig, maar zoals ieder jaar is het weer ontzettend lastig. Langzaam aan krijg de lijst vorm, maar ben er nog niet.

Iedereen heeft nog tot morgen 15:00 de tijd om te stemmen, daarna worden de stembussen gesloten. Benieuwd welke lijsten we nog meer te zien krijgen.

Dit jaar heb ik het anders gedaan! Ik heb nummers gekozen die voor mij een directe verbintenis hebben of mij doet herinneren aan vuurwerk, de aanloop naar oud en nieuw, de laatste 2 maanden! Als ik één van deze nummers hoor, dan heb ik hier herinneringen aan! Meeste nummers komen voort uit het feit dat ik toendertijd veel met vw bezig was! In de vorm van folders lezen, bestellingen maken, haaldagen etc. En daarbij de radio aanhad, waarbij deze nummers voor altijd bleven hangen! Er staan ook een x aantal numners in die ik eigenijk helemaal niet zo geweldig vind, maar als ik het nummer hoor, doet het mij aan 'die tijd' denken! Anyway, volgend jaar weer gewoon die hard undergound jaren 80 lijst! Maar vond het leuk om een keer te doen!

https://stem.nporadio2.nl/top2000-2022/share/e28fa496bcca63bba167572566dc5090d387f6e3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan