Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reserveer op 9 december hier jouw plek in het Top 2000 Café

Wil jij dit jaar langskomen in het Top 2000 Café? Dat kan! Tussen Kerst en Oud & Nieuw zendt NPO Radio 2 de NPO Radio 2 Top 2000 live uit vanuit het Top 2000 Café in Beeld & Geluid.

Het aanmelden voor het Top 2000 Café is mogelijk vanaf vrijdag 9 december 10:00 uur via deze link.

Let op: tickets zijn dit jaar alleen beschikbaar in de onlinevoorverkoop. Het is niet mogelijk om tickets aan de deur te kopen of het Top 2000 Café te bezoeken zonder ticket.

Belangrijke informatie

Lees onderstaande punten goed door!

Het Top 2000 Café is dit jaar 24/7 geopend van 25 t/m 31 december
Maximaal 6 tickets per persoon
Prijs is €6,50 per ticket
Een ticket geeft toegang voor 50 minuten in het café
Kinderen t/m 3 jaar hebben gratis toegang en mogen op schoot, vanaf 4 jaar is een eigen ticket nodig.
Je bent 1 uur vóór je tijdslot welkom bij Beeld & Geluid
Tickets zijn dit jaar alleen beschikbaar in de onlinevoorverkoop. Het is niet mogelijk om tickets aan de deur te kopen of het Top 2000 Café te bezoeken zonder ticket.

Wat een ramp was dit zeg, om 9 uur stond ik al in de wachtrij, 10:20 een keer aan de beurt en vervolgens als je dan een tijdslot hebt gekozen continue de melding bij het afrekenen 'uw gekozen tijdslot is niet beschikbaar' heb me groen en geel geërgerd en nog steeds geen fatsoenlijke kaarten. Volgens jaar maar weer proberen, ik baal er nu flink van.

Hier ook enorm veel zin in de top2000. Voor mij echt een heel belangrijk onderdeel van de totale beleving. Staat er hier dan ook echt de hele dag wel op.

Wat een ramp was dit zeg, om 9 uur stond ik al in de wachtrij, 10:20 een keer aan de beurt en vervolgens als je dan een tijdslot hebt gekozen continue de melding bij het afrekenen 'uw gekozen tijdslot is niet beschikbaar' heb me groen en geel geërgerd en nog steeds geen fatsoenlijke kaarten. Volgens jaar maar weer proberen, ik baal er nu flink van.

Ik heb nog twee kaartjes weten te bemachtigen. Maar het is idd een loterij. Ik stond 20 minuten in de wachtrij. Na een kleine 20 minuten klooien, heb ik na veel tijdsloten die niet meer beschikbaar waren nog twee kaarten van 8 uur tot 9 uur s'ochtends weten te bemachtigen. Zit trouwens vanmiddag van 12 tot twee ook in het Cafe,:wink:

De mail is ook binnen wanneer jou nummer erop komen en welke nummers het niet gehaald hebben. Bij mij staan er 4 nummers waarop ik gestemd hebt niet in de top2000.

Hebben voor het eerst 2 kaartjes kunnen bemachtigen voor 30 December in het top2000 cafe.
Ben heel benieuwd naar de ervaring.

Heb maar 2 nummers die niet in de lijst zijn gekomen. Kijk er naar uit, heerlijk om die zender de hele dag aan te hebben hoor, sfeervol.

De meeste nummer waarop ik gestemd heb zijn helaas wel echt op onmogelijke tijden. Dat is wel ieder jaar weer balen, maar niets aan te doen helaas.

Ja, dat is inderdaad wel drama, de 29ste pak ik er veel overdag, maar ruim de helft is dramatisch in de nacht of laat de 31ste waar ik al wat anders gepland heb.

Aankomend weekend gaat het weer beginnen altijd heerlijk moment als je denkt dat het nog 2000 nummers is tot oud en nieuw

Idd, komend weekend alweer. Wat gaat de tijd tog hard. Maar kan niet wachten om het weer te zien. Kijk erg uit naar de opening ook weer.

Top 2000 begint al bijna. Heb er ook zin in thuis voor de buis zoveel mogelijk nummers luisteren dag en nacht. In de auto knallen met de top 2000 de 29ste en de 31ste tja dat wordt een telefoon op een bleutooth jbl speaker tot 00:00 ik kijk er weer naar uit.

Oh oh oh wat heb ik er zin in, gebeuren in 2000 dus eigenlijk met de paplepel ingegoten door mn vader, nog maar een paar dagen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan