PSVfanatics_geleen
VWC lid
Heerlijk de top 2000... voor mij dé meter naar de jaarwisseling 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb hier echt nog nooit van mijn hele leven ook maar een minuut van gezien/gehoord haha. Trekt me totaal niet!
mij ook niet. geef mij maar de foute uren van qmusic
Nog 600 nummers is het oud en nieuw!
Nog nooit gestemd, gekeken en geluisterd eigenlijk, maar dit jaar is alles anders, dus ik ben er maar eens mee begonnen dit jaar. Bevalt me goed, leuke sfeer, toffe nummers en veelal heb ik ze nog nooit gehoord ook hehe. Althans, hoe dichter bij de 0, hoe groter de hit, deze herken ik meestal wel nu.
Als ik het zo terugzie in de compilatie besef ik me dat het een prima radio evenement was, maar niet meer dan dat. De glans was er gewoon vanaf deze editie.
Voor mij is de top 2000 immers al vanaf jaargang één eerder een aftelmechanisme naar 31 december, en meer bepaald naar 01-01 00:00, dan dat het puur en alleen om de muziek gaat. De lijst is bij mij altijd gelinkt geweest aan het aftellen naar het moment dat we weer vuurwerk af mochten steken en misschien nog wel meer naar het hoogtepunt om 00:00. De sfeer, het aftellen naar HET moment maar ook net zo goed de muziekale begeleiding tijdens de verkoopdagen. Prachtig.
Merkte dat ik de top 2000 dit jaar dan ook wat 'doffer' ervaarde. Prima muziek, leuk sfeertje maar het was het gewoon net niet. Het had ook zomaar een random lijst halfverwege het jaar kunnen zijn. Uiteraard kwam dit vooral door het vuurwerkverbod en anderzijds een beetje door het hele Coronacircus....
Hopelijk doet de 2021 editie het in dat opzicht beter.
Wat ik vooral vervelend vond, was dat ik juist deze editie genoeg tijd had om mijn favoriete tracks te luisteren, maar bijna de helft daarvan midden in de nacht werd afgespeeld...
#luxeprobleemincrisistijd #fml