Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eergisternacht nog even in de Top2000 uitzending geweest door in te bellen met Zoom tijdens een gezellig avondje drinken met wat vrienden, best wat lol gehad daaraan om 03:00 met een aantal lekkere nummers. Inmiddels al heel wat uren genoten van de muziek ook en wederom nummers gehoord die mij totaal ontschoten waren dit jaar. Wat is het toch een prachtige lijst!

Ik heb hier echt nog nooit van mijn hele leven ook maar een minuut van gezien/gehoord haha. Trekt me totaal niet!

Nog nooit gestemd, gekeken en geluisterd eigenlijk, maar dit jaar is alles anders, dus ik ben er maar eens mee begonnen dit jaar. Bevalt me goed, leuke sfeer, toffe nummers en veelal heb ik ze nog nooit gehoord ook hehe. Althans, hoe dichter bij de 0, hoe groter de hit, deze herken ik meestal wel nu.

Nog nooit gestemd, gekeken en geluisterd eigenlijk, maar dit jaar is alles anders, dus ik ben er maar eens mee begonnen dit jaar. Bevalt me goed, leuke sfeer, toffe nummers en veelal heb ik ze nog nooit gehoord ook hehe. Althans, hoe dichter bij de 0, hoe groter de hit, deze herken ik meestal wel nu.

Vooral het live meekijken is altijd leuk. Alleen was dat vorig jaar helaas anders geregeld.

Ik vond het op een gegeven moment best irritant worden. Dat achterlijke gedoe op die beeldschermen. Dus de tv uitgezet en de radio aan gedaan.

Ik vond deze editie, hoewel anders dan voorgaande jaren, toch best wel heel erg leuk opgezet. Ja, af en toe kwamen dezelfde personen vaak in beeld, maar het volzetten van het café met TV's was opzich een prima opzet. Heerlijk op de achtergrond tijdens het luieren op de bank, af en toe eens opkijken bij een goede plaat en wat mensen spotten. Mis het nu al wel, lange avonden voor de TV hangen. Is wel echt ineens echt klaar zo alles. Op naar komende editie!

Zo dan, mis de top2000 ook zeer zeker ja. Echt heel wat uren naar gekeken, tuurlijk heeft het meer sfeer als het cafe vol met mensen staat. Maar vond dit een prima oplossing, maar dit jaar hopelijk weer zoals normaal. En inderdaad, tv is nu weer saai, mis die sfeervolle beelden zeker.

Als ik het zo terugzie in de compilatie besef ik me dat het een prima radio evenement was, maar niet meer dan dat. De glans was er gewoon vanaf deze editie.

Voor mij is de top 2000 immers al vanaf jaargang één eerder een aftelmechanisme naar 31 december, en meer bepaald naar 01-01 00:00, dan dat het puur en alleen om de muziek gaat. De lijst is bij mij altijd gelinkt geweest aan het aftellen naar het moment dat we weer vuurwerk af mochten steken en misschien nog wel meer naar het hoogtepunt om 00:00. De sfeer, het aftellen naar HET moment maar ook net zo goed de muziekale begeleiding tijdens de verkoopdagen. Prachtig.

Merkte dat ik de top 2000 dit jaar dan ook wat 'doffer' ervaarde. Prima muziek, leuk sfeertje maar het was het gewoon net niet. Het had ook zomaar een random lijst halfverwege het jaar kunnen zijn. Uiteraard kwam dit vooral door het vuurwerkverbod en anderzijds een beetje door het hele Coronacircus....

Hopelijk doet de 2021 editie het in dat opzicht beter.

Als ik het zo terugzie in de compilatie besef ik me dat het een prima radio evenement was, maar niet meer dan dat. De glans was er gewoon vanaf deze editie.

Voor mij is de top 2000 immers al vanaf jaargang één eerder een aftelmechanisme naar 31 december, en meer bepaald naar 01-01 00:00, dan dat het puur en alleen om de muziek gaat. De lijst is bij mij altijd gelinkt geweest aan het aftellen naar het moment dat we weer vuurwerk af mochten steken en misschien nog wel meer naar het hoogtepunt om 00:00. De sfeer, het aftellen naar HET moment maar ook net zo goed de muziekale begeleiding tijdens de verkoopdagen. Prachtig.

Merkte dat ik de top 2000 dit jaar dan ook wat 'doffer' ervaarde. Prima muziek, leuk sfeertje maar het was het gewoon net niet. Het had ook zomaar een random lijst halfverwege het jaar kunnen zijn. Uiteraard kwam dit vooral door het vuurwerkverbod en anderzijds een beetje door het hele Coronacircus....

Hopelijk doet de 2021 editie het in dat opzicht beter.

Klopt enerzijds wel wat je zegt hoor, kan me er degelijk in vinden. Een groot aantal nummers is alleen deze jaargang gekozen vanwege het coronajaar. Wat ''opbeurmuziek'', een aantal liedjes over ''samenzijn'' en vooral veel nummers overal ''met elkaar''. Dan zie je toch ook gelijk de invloed van de jaargang in de lijst terug. Vind ik vooral jammer, wel begrijpelijk, maar voor mij is deze lijst bedoeld voor de beste muziek, niet de actuele thema's. En misschien is daarom het gevoel ook wel wat minder geweest dit jaar. Desondanks hoort het er voor mij bij en heb ik gewoon weer genoten! :thumbsup:

Wat ik vooral vervelend vond, was dat ik juist deze editie genoeg tijd had om mijn favoriete tracks te luisteren, maar bijna de helft daarvan midden in de nacht werd afgespeeld... :frusty:
#luxeprobleemincrisistijd #fml

Wat ik vooral vervelend vond, was dat ik juist deze editie genoeg tijd had om mijn favoriete tracks te luisteren, maar bijna de helft daarvan midden in de nacht werd afgespeeld... :frusty:
#luxeprobleemincrisistijd #fml

Het was idd erg vervelend dat Rick Astley om 04:19 kwam op 29 december. Moest mijn wekker ervoor zetten :handsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan