Red Dragon

ben wel echt benieuwd naar deze. mijn eerste en mogenlijk laatste 100k rol.. moet hem toch wel even op film hebben

Nog meer mensen die ze niet geleverd krijgen ivm afkeur?

naar mijn weten zijn ze niet afgekeurd. wat wel het geval is dat hier en daar het niet geleverd hebben gekregen. misschien omdat de winkel zelf laks ermee is omgegaan of de distributeur tekorten had.

ik heb ze in ieder geval wel meegekregen

Gek genoeg kon ik vannacbt via Vuurwerkplanet nog bestellen via de site voor 2 setjes Ball Python en tot m'n verbazing stond automatisch de code van de gratis Red Dragon in m'n mandje. Ben benieuwd of ik dit maandag geleverd krijg. Het meest gekke was dat ik de 28e als afhaaldag nog kon aanklikken, vannacht om 01.00 :bonk:

Ik laat wel weten of het is gelukt en of ik nu dus een 2e rol ga krijgen.

Ben benieuwd. Heel vaag dit :bonk:
Misschien toch nog een paar over die ze niet tegen normale prijs denken kwijt te kunnen raken?

Mijn afhaalpunt had er zaterdagochtend maar 3 stuks in huis. Niet meer gekregen. En ging er ook niet meer krijgen. Ik heb er twee mee genomen. Maar deze winkel was schandalig slecht bevoorraad. Geen pijlen, geen Luypaers, niet eens folders.

Ben benieuwd. Heel vaag dit :bonk:
Misschien toch nog een paar over die ze niet tegen normale prijs denken kwijt te kunnen raken?

Die bug met het winkelmandje en de cadeaucode had ik ook gebruik van kunnen maken, nadat de actie was afgelopen. Hij slaat je winkelmandje op, dus ook de code die er in staat. Daardoor kun je nog een keer van de actie gebruik maken als hij je winkelmandje opslaat.
Edit: kan hem zelf ook nog gebruiken, de twijfel slaat toe.

Heb deze ook niet gekregen. Waren niet geleverd. Kon in plaats van 2 rollen iets anders uit kiezen. Heb de 3 stepper en een Pyro delight meegenomen. Schilt weer vegen.
De Ball python was ook niet geleverd. Daar baalde ik wel van. Dus ik had een bestelling waarvan ze niks konden leveren.

Nog meer mensen die ze niet geleverd krijgen ivm afkeur?

afgekeurd zijn ze zeker niet,
alleen verschillende batchen in omloop van 16/17/18/19 jaartallen.
wat wel zo is ze zijn bij Lesli volledig uitverkocht en aantal winkels hebben zelf te weinig besteld/inkocht bij lesli.

waar ik mee help hebben er voldoende geleverd gekregen liggen er nu nog kleine 5stuks op voorraad

Laatst bewerkt:
Heb deze ook niet gekregen. Waren niet geleverd. Kon in plaats van 2 rollen iets anders uit kiezen. Heb de 3 stepper en een Pyro delight meegenomen. Schilt weer vegen.
De Ball python was ook niet geleverd. Daar baalde ik wel van. Dus ik had een bestelling waarvan ze niks konden leveren.

Deze berichten bieden mij wel hoop zeg...
Heb 3 maal Ball Python, eenmaal de Light Year en eenmaal de Whacky Whistler 500 schots naast de 3 Red Dragons. Naja als ze de Ball Pythons en Red Dragons niet uitleveren ga ik met een 100 shots cakebox ofz naar huis, en niks minder.

Back
Bovenaan