Red Bastards

Weet iemand of de 2019 batch wel 5,2 gram bevat zoals vorig jaar? Lijkt me dan niet als ze zachter gaan.

Ja.

Zo werkt het echter helaas niet. Kan er wel opstaan, het moet er ook inzitten. Tevens kan er andere verdeling zijn, meer stijglading en minder flash voor de burst. Helaas zegt het weinig dat er ook 5.2 gram opstaat..

Alles uit 2018 hier. Die gaan goed weer. Jammer dat sommige een mindere versie uit 2019 hebben dus. Ook een pak cool bastards voor de gein. Maar die zijn aanzienlijk minder. Bij nader inzien knallen die cool bastards wel geinig. Met een paar knetters, niet heel hard maar wel goede knal.

Mozes kriebel, 2018 apart laten zetten, wat gaan die hard zeg. Geen tail doffe knal met ti

Welk getal staat er bij jullie achter 'batch no.'?

Ik heb vernomen dat de 2019 versie blijkbaar een zwart etiketje (i.p.v. wit) en een soort zilverlont heeft.

Batch 2019 is dezelfde kwaliteit als 2018
Zelfde fabriek
Meerdere malen gecontroleerd tijdens productie

Op basis van wat ik hoor weet ik niet of dit echt zo is..

Welk getal staat er bij jullie achter 'batch no.'?

Ik heb vernomen dat de 2019 versie blijkbaar een zwart etiketje (i.p.v. wit) en een soort zilverlont heeft.

Klopt, die van mij hebben ook een zwart etiketje. Geen zilverlont, gewoon groen visco. Ik zal er een testen, als ze niet de knal van de 2018-versie evenaren wil ik de andere 5 dozen ergens omruilen voor 2018-versie, iemand die weet waar 2018 te krijgen is?

20191229_182333_HDR.jpg

:shocked::rolleyes: Tja... En dan gewoon volhouden dat ze weer hetzelfde zijn. Sjonge jonge.. :thumbsdown:

Volgens mij is alles uit 2018 goed. Ik heb 188 en 186.

Is niet de eerste keer met china red dat het ene jaar het andere niet is.. ben benieuwd wat nu weer de uitleg zal zijn.

Oke ik heb dus echt geluk gehad, op de gok 4 besteld omdat de 2019 batch even goed zou zijn als de 2018 batch. Krijg ik bij mijn verkooppunt sowieso 2018 batch, mag van geluk spreken als ik het zo zie.

Weet ik niet meer.. Had er nog maar eentje, en het batchnr. staat niet op de singleshots zelf.

Waar is dat?

Ed Raket Bergen op Zoom. Maar weet niet welke batch hij nu uitlevert, in een mail eerder in het jaar zei hij al dat hij 2019 batch leverde, maar toch kreeg ik 2018. Dus hij weet waarschijnlijk niet wat ik bedoel. De batch die ik kreeg was 2018 batch eindigend op 185. Heb de doos van vorig jaar niet meer, alleen die van vorig jaar was iets anders, in ieder geval ook 2018 batch.

Back
Bovenaan