Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ervaarde het net als dabombe eigenlijk. Normaal gesproken, is het de soundtrack van die laatste 6 dagen. Die magie ontbreekte gewoon, al was het op momenten wel sfeervol. Weer wat nummers gehoord, waar ik misschien op stem dit jaar. Hopelijk aankomende editie, weer iets met wat meer energie op 1. Ik heb dat let’s go moment echt nodig. Want qua aftellen, was er geen ruk aan.

Bij mij thuis jengelt de kerstmuziek gewoon lekker door. Dit jaar stond oudejaarsavond volgens mij wel de top 2000 aan als ik het mij goed herinner, maar weinig van meegekregen verder.

En wat er voorgaande jaren op de 31ste zelf in de avond voor muziek is gedraaid,.. ik zou het bij God niet meer weten. Kan mij alleen nog vuurwerkgeluiden en beelden herinneren van die avonden. En de laatste jaren ook een bordspelletje :D :p

Zolang ik ABBA met Happy New Year maar hoor; dan is mijn oud en nieuw weer geslaagd haha

Ben nu ook wel benieuwd dan, want heb de eerdere versies nooit gevolgd en vond dit een prima toevoeging voor de sfeer met de beelden van de tv erbij.
Als dit voor de fanatiekelingen juist een minder jaar was, kijk ik uit naar het volgende jaar! :D

Wat ik vooral vervelend vond, was dat ik juist deze editie genoeg tijd had om mijn favoriete tracks te luisteren, maar bijna de helft daarvan midden in de nacht werd afgespeeld... :frusty:
#luxeprobleemincrisistijd #fml

Daar had ik ook 'last' van. Heb geprobeerd zo veel mogelijk nummers te kijken waar ik op gestemd had, maar veel waren op onmogelijke tijden ivm werk. Jammer, dit jaar weer nieuwe kansen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan