Tomahawk

Geen idee waar ik de hoeveelheid flash kan vinden, maar ik had 2 kartons (met 6/1 op de omdoos) zonder kooi, dus weet niet waar er dan wel evt. een kooi omheen had kunnen zitten.

Daar nog om heen. In het product topic staat ook (inclusief foto) dat hij een kooi heeft en 2,1 gram flash. Daar heb je je harde knal

Burstsas kan ook combi van flash en bp zijn hè, dan kun je alsnog zonder kooi goed (en mooi zware) burstvolume en sterspreiding hebben, me dunkt

Misschien om wat mensen op weg te helpen die opzoek zijn naar een vervanger i.v.m. geen kooi (of in ieder geval iets wat mogelijk in de buurt komt). Betreft mijn eigen bericht in het topic van de Ultimate Aero van Wolff:

Toen het sample filmpje van de Tomahawk (Pangu) online kwam, had ik zoiets van deze moet er komen! Zeer bruut 120 shots 30mm Z-shape. Wat wil je nog meer? Fan-shape dan :p Maar... de effecten spraken mij daar niet echt aan en daardoor knaagde het gevoel steeds... wel of toch niet bestellen... Manier van schieten JA! Effecten m'n twijfels om! Prijs NEE!

Ook de Ultimate Aero is niet goedkoop (prijs/shot verhouding), maar de effecten spreken mij hier veel meer aan. De boxen zijn niet echt met elkaar te vergelijken doordat hier ook rijen met tails en minies tussen zitten en rijen met boeketten en mines, maar bij de Z-shape rijen met enkel boeketten valt je mond hier net zo goed van open.

Tomahawk: meer bruut
Ultimate Aero: op enkele momenten veel mooier (persoonlijke smaak)

Heb de Ultimate Aero daarom besteld. Film volgt.

Ondanks dit bovenstaande bericht van mij zat ik er sterk aan te twijfelen om eind deze maand alsnog de Tomahawk te bestellen, de knoop doorgehakt dit wel te doen, maar nu ik lees dat hij zonder kooi komt... veranderd deze box eerder in een 'gok'. Neem je een gok van €180/€200? Misschien bij een hoog of onbeperkt budget, maar voor dit jaar sla ik deze over.

Ondanks geen kooi op papier wel slechtere prestaties betekent, wil dat in de praktijk niet niet meteen zeggen dat het een slechte box is of dat er helemaal geen hoop meer is op een goede box. De 1.2" Freestyle Madness komt ook zonder kooi en dat was het afgelopen jaar echt de topper van de avond! Ongekend goed! Maar het blijft wel een gok bij een nieuw product of een nieuwe batch.

Spijt na 1 januari? Nee. Ik speel op safe en als hij écht zo goed is dan zal ik blij zijn dat hij volgend jaar wel in de collectie zal zitten.

Laatst bewerkt:
Pff, wat een grap. Bestellingen annuleren omdat er geen kooi om heen zit..

Ik annuleer deze helemaal niet en ga er lekker van genieten. :yes:

Pas maar op, voor je het weet worden alle bestellingen bij jullie geannuleerd.

Je kijkt maar ff wat je er mee doet joh! :bye:

Ben benieuwd naar de straatfilmpjes/demofilmpjes, vind het geluid hoe de bombettes worden afgevuurd echt prachtig bij deze compound. Klinkt als een machine geweer. :D

Hier uiteindelijk ook bezweken en toch besteld. Ben benieuwd, heb het vermoeden dat de straatverlichting tijdelijk wel uitgezet kan worden!

je merkt met die compounds dat je voor de echte goeie premium betaald, maar wat een prachtbak.

ben altijd dol op salvos, zo kun je met 30 mm toch een shell achtig effect neerzetten.

Hoop dat ie beetje hoog en breed gaat, en niet zoals veel voor nl gekeurde cakes laag en ploffend.

Back
Bovenaan