Tomahawk

Manier van schieten bruut, maar eerste helft dat kamuro goud ben ik echnie dol op en ik vind die effecten gauw vervliegen, 2e helft is wel gaaf. Met de huidige prijzen door die 2 gezichten me de dure aanschaf niet waard. Tja, met je eigen smaak heb je t toch te doen hè :shy:

Manier van schieten bruut, maar eerste helft dat kamuro goud ben ik echnie dol op en ik vind die effecten gauw vervliegen, 2e helft is wel gaaf. Met de huidige prijzen door die 2 gezichten me de dure aanschaf niet waard. Tja, met je eigen smaak heb je t toch te doen hè :shy:
Ik vind die effecten ook wel snel vervliegen, maar de manier van schieten is geniaal. Van mij mocht er als finale wel een 2 of 3 dubbele crackling chry row in zitten zoals bij de Bonbridge blokken van vroeger.

Grote kans dat deze in de collectie komt, maar gezien de huidige prijzen wacht ik eerst even totdat alle importeurs hun nieuwe producten bekend hebben gemaakt.

Mooie doos hoor daar niet van. Maar als ik zie wat voor prijzen er gevraagd wordt daar hoefde je 5 jaar geleden echt niet mee aan te komen hier. Iedereen tikte op het voorhoofd als ze 200 euro moesten gaan betalen voor een bak als deze. Nee jongens ik haak af mij te duur veel te duur zelfs .

Inmiddels besteld voor 20 euro minder dan dat ik gokte. Filmpje volgt vanzelf, alleen die laat nog even op zich wachten. :D

Hopelijk hebben er buren in de straat er eentje. Wil hem graag in actie zien, maar niet namens mijn portemonnee :tongue2:

Heb deze ook besteld, wat een bak zeg. Qua prijs wel echt aan de hoge kant, maar in de freak was het nog te doen.
Plan is om vooraf de Hardcore Helium van Rubro te schieten. Lijkt me een mooie combinatie, boxen sluiten goed op elkaar aan

Ik zie 'm nu voor 219 staan. Daar haalde ik gisteren de Maltese Tiger voor. IS dus de Paranoid 2 van Funke. 116 shots maar ipv 2000 gram 2900 gram NEM. Dat is een heel aardig verschil. Ik vind de Paranoid 2 echt een klasse beter (met gemak). Ik zag dat deze eerder voor 180 euro te krijgen was. Nou, dan komt het meer in de buurt maar dan nog mis ik de actie en de opbouw die ik in veel Funke boxen zie.

Met 120 schoten op 2kg zit je niet op de maximale vulling en blijf je dus ook net wat makkelijker onder de 5g flash per schot. Je mag bij Pangu producten, en zeker in deze prijsklasse, toch wel kwaliteit verwachten dus voorlopig heb ik er alle vertrouwen in dat deze gewoon gaat presteren zoals op het filmpje.

Back
Bovenaan