Tomahawk

Zal mij allemaal benieuwen wat ze er zonder kooi uit weten te persen, als ik de reacties zie hier liggen de verwachtingen echt enorm hoog, ik wacht nog rustig af…

Zal mij allemaal benieuwen wat ze er zonder kooi uit weten te persen, als ik de reacties zie hier liggen de verwachtingen echt enorm hoog, ik wacht nog rustig af…

Nou.. buitenom het enthousiasme, lees ik echt wel een kritische noot tussen de regels door.
Laten we niet overdrijven “enorm hoge” verwachtingen, niemand weet hoe die gaat presteren in de straat of op een demo en een gezonde dosis enthousiasme met 12 x 10, 30mm lijkt mij niet meer als normaal.

We gaan het zien! :yes:

Ik hoop dat deze niet door de zelfde chinees is gemaakt als de Blade runner 30mm.
Want die komt qua burst en effect grote niet bepaald lekker over.

Ben ook benieuwd juist geskipt door eigen bedenkingen. Hoop dat ik er naast zit voor een ieder hier

Wat ik een beetje vaag vind is dat we op de demo's de duurdere bakken nog niet hebben gezien.
Als importeur wil je toch juist je paradepaardjes naar voren schuiven?

Wat ik een beetje vaag vind is dat we op de demo's de duurdere bakken nog niet hebben gezien.
Als importeur wil je toch juist je paradepaardjes naar voren schuiven?

Deze is nog niet uitgeleverd aan mijnals dealer, komt aankomende week pas bij ons binnen. Dat zou een oorzaak kunnen zijn dat ie nog niet geschoten is eegens ;)

Deze is nog niet uitgeleverd aan mijnals dealer, komt aankomende week pas bij ons binnen. Dat zou een oorzaak kunnen zijn dat ie nog niet geschoten is eegens ;)

Dan mag je de bunker wel heet stoken Patrick, want super droog zullen ze denk ik niet zijn.
Ik hoop echt van harte voor alle bestellers dat deze bak toch echt goed gaat presteren :thumbup:

Nu ik nieuwe evo heb gezien maak ik mij wel echt zorgen. Stel je hebt hier ook nog de volle mep voor betaald....

Back
Bovenaan