Tomahawk

Inderdaad maar het is maar de vraag of deze de hoge verwachtingen waar kan maken. Het vochtgehalte zal ze zeker geen goed doen en als het product tegenvalt en je bent ook nog een naakte Torr tegengekomen bij het afhalen :cry:

Haha moest hier wel erg hard on lachen.

Zit echt in twijfel om dit product met vrienden aan te schaffen

Haha moest hier wel erg hard on lachen.

Zit echt in twijfel om dit product met vrienden aan te schaffen

Ik snap de twijfel helemaal gezien de tegenvallende prestaties van Pangu producten op recente demo's. Overigens schijnt de Yellow River wel gewoon goed geweest te zijn. Als ik heel eerlijk ben zou ik op dit moment denk ik de kat uit de boom kijken en op safe spelen en dus een ander product kiezen. Het is niet bepaald een koopje en het is nu echt de vraag welke kant het kwartje op valt. Is het een van de nieuwe toppers of een van de nieuwe floppers? We gaan het binnenkort meemaken!

Op de product video lijken de effecten ook maar van korte duur, dus als de effecten niet breed zijn en de burst is slap. Dan is het de flop van het jaar.

Maar zolang deze nog niet op een demo is geschoten, is en blijft het koffiedik kijken net als het weer voor de 31e.

Net bij een winkel in de buurt geweest, Tomahawk gezien en echt wel een hele flinke bak hoor. Meer kan ik niet delen want ze zijn nog steeds niet binnengekomen. Ook het antwoord of hij in een kooi zat kon helaas nog hier beantwoord worden, hij verwacht natuurlijk van wel..

Sorry voor de gedraaide image, krijg hem even niet recht op mobile
IMG_3131.jpg

Net bij een winkel in de buurt geweest, Tomahawk gezien en echt wel een hele flinke bak hoor. Meer kan ik niet delen want ze zijn nog steeds niet binnengekomen. Ook het antwoord of hij in een kooi zat kon helaas nog hier beantwoord worden, hij verwacht natuurlijk van wel..

Sorry voor de gedraaide image, krijg hem even niet recht op mobile
Bekijk bijlage 78037

Eeeeeh....ze zijn nog niet binnen gekomen, wat is dat op die foto dan? :bonk:

Of is het een dummy?

GBV heeft aan zijn dealers laten weten dat de laatste containers vandaag/morgen gelost worden en voor kerst iedereen alles heeft.

Bij mij als Pangu Dealer is niets bekend dat deze niet komt!

toch raar, nooit geleverd gekregen en uit de shop verwijderd. en ik ben niet de enigste, heb er al 5 gesproken

toch raar, nooit geleverd gekregen en uit de shop verwijderd. en ik ben niet de enigste, heb er al 5 gesproken

Zojuist GBV gesproken en bij hun is het onbekend dat hij niet gaat komen, wel is hij sinds maandag bij GBV uitverkocht en niet meer bij te bestellen. Wellicht dat hij daardoor van diverse site's af is

Net nog besteld dus laten we hopen dat deze gewoon binnen komt en op tijd. Kan die nog ff drogen :wink:
En anders maar weer iets anders uitzoeken. Wordt er wel een beetje moe van dit jaar.

Back
Bovenaan