Goed, dan nu weer ff meer on topic.
Afgelopen jaar nog een set hiervan kunnen scoren en daar ben ik erg blij mee. Een heel leuk mixpakketje uit 2018 alweer, met vanalles en nogwat. In mijn versie zitten overigens geen Red Flowers (wat wel heel leuke tolletjes zijn!) maar knetterlintjes, en die gaan hárd. Net als de Dragon Eggs, daar komt nog de ouderwetse knetter vanaf. Dit soort prul is wat mij betreft echt prima leuk voor oudejaarsdag, en ik krijg er dan ook weer de vibes bij van toen ik nog een ventje was van 10. Je had niet veel nodig, zoals we allemaal weten. Een pak rotjes, 36 grondbloemen en een doos babypijlen hielden je de hele dag zoet.
Bekijk bijlage 1824942
Deze zelfde importeur had dus ook de Crackling Tubes die ik eerder noemde, hele korte kartonnen kokertjes waar net als bij knetterrotjes crackling uit kwam. Die sterren waren echter niet mis, felle witte flits met een echt harde knetter. Jammer dat dit soort producten verdwenen zijn, ik heb ze nog nooit buiten de meter zien komen.
Bekijk bijlage 1824943
Mochten de importeurs weer wat meer risico durven nemen en weer met dit soort artikelen op de markt komen, is er wat mij betreft zeer zeker toekomst met F1. We zien nu inderdaad dat we omwille van goodwill de grondbloemen hebben ingeleverd, de fonteinen zijn verzwakt vanwege het intensieve testen - maar ook dat vuurwerk van Discounters ineens weer toch van goede kwaliteit is. Hopelijk zet die laatste trend door en kunnen de mensen die dat willen hier toch plezier aan beleven net als ik.