Toekomst met Cat1?

Normaliter mee eens, maar ik heb me toch verbaasd over de kwaliteit van de Crackling in diverse fonteinen van de welbekende Discounters dit jaar. Soms echt hárd en fel, zoals we het lang niet hebben gezien.

Ook al eerder benoemd hier ergens op het forum, maar het Wild Pyropack pakket van de Action had in plaats van laffe knetterlintjes, een soort flash-cups gevuld met crackling. Dat ging ook goed hard, moet ik zeggen. Beetje oud knetterbal effect.

Klopt die knettercups waren wel een van de beste artikelen afgelopen jaar, volle harde crackling.

Verder zijn die silber fontäne van funke echt de beste cat 1 fonteinen die ik heb gehad, haalde de 2 meter makkelijk. Meer van dat aub!

verder moer maar eens afgelopen zijn met die braafheid, gewoon het betere cat 1 uit buitenland halen en hier verkopen

Koop elk jaar weer een bult klein spul, maar vind het aanbod gewoon telkens kleiner en eentoniger worden. Heel wat items hieronder zijn dan ook cat 1 welke ik in duitsland heb gekocht. Waaronder ook de dumbum rotate (grondbloem met ook nog eens crackling en dat in cat 1) en dumbun crackling (knetterrotjes met rode preburner). En zijn natuurlijk uniek verpakt, al vind ik het eigenlijk een beetje een slechte zaak, omdat hier in NL toen ook plots al het legale op illegaal vuurwerk moest lijken...
1000071694.jpg
Neon hummeln van albert vond ik de beste grondbloemen in cat 1, uniek titanium effect.
En vooral de fonteinen rechtsboven van funke/albert waren leuk. Die weten heel wat uit die 7.5 gram te halen.

Back
Bovenaan