Toekomst met Cat1?

Dat pakketje kan ik mij ook nog erg goed herinneren van de action. Even gegoogled en kwam die ook tegen met dezelfde naam, maar iets andere inhoud.
Bekijk bijlage 1825414
En zo heb ik er velen gehad van deze pakketten. Altijd leuk die verschillende cat 1 producten.
Bekijk bijlage 1825415
Bekijk bijlage 1825416
Zouden echt die 1 meter regel moeten laten vervallen om deze pakketjes met gewoon goede uitwerkingen weer mogelijk te maken en ook gewoon losse producten natuurlijk, kijk naar wat oa funke / albert in duitsland allemaal kan met cat 1.
Die 1 meter regel is Nederlandse wetgeving dus?

Vriendelijk verzoek aan alle “negatieve” stokers hier om dit topic met rust te laten, als je zelf niks met Cat 1 op hebt. Prima als je aangeeft dat je er niks mee doet en het (mee eens) geen volwaardige vervanger is van F2 natuurlijk maar, ik heb het ook al eerder gezegd, ik vind de negativiteit in al dit soort topics soms erg storend worden.

Ja. Het is klein spul. Ja, het is schrijnend slecht geworden in veel gevallen. Nee, het is geen sluitend alternatief voor F2. Ja, er zijn ook nog steeds erg goeie producten in F1 en in sommige gevallen is er ook weer goeie verbetering te zien (Action, Lidl).

Dus ook: Ja, sommigen kunnen er wel van genieten en plezier mee hebben - laten we het daar dan over hebben hier.

Dat hoeven we toch niet allemaal af te zeiken, keer op keer?
Thanks allemaal! :thumbsup:

Dat pakketje kan ik mij ook nog erg goed herinneren van de action. Even gegoogled en kwam die ook tegen met dezelfde naam, maar iets andere inhoud.
<knip>
En zo heb ik er velen gehad van deze pakketten. Altijd leuk die verschillende cat 1 producten.

<knip>
Zouden echt die 1 meter regel moeten laten vervallen om deze pakketjes met gewoon goede uitwerkingen weer mogelijk te maken en ook gewoon losse producten natuurlijk, kijk naar wat oa funke / albert in duitsland allemaal kan met cat 1.

Dit pakketje ook nog mee kunnen nemen! Ook die overigens met knetterlint in plaats van die Red Flowers maar wel met Crackling Tubes en grondbloemen :handsup:
Het Action pakketje wat jij aanhaalt heette overigens Thunderclap, nog wel terug te vinden in het Action topic ook.

Het nieuwere Spacer pakketje was tot vorig jaar nog te krijgen bij Dirk en Dekamarkt, maar dat is erg karig geworden sinds het idd maniakale testen waardoor we dus geen grondspinners in dit soort pakketjes hebben. Dan blijven vaak alleen alleen knetter en flitsartikelen over.

Van dat Jackpot pakket heb ik nog een aantal fonteinen over, erg sfeervolle labels. Heb sowieso een zwak voor fonteintjes in allemaal kleine doosjes, net als in de oude meterpakketten. Hopelijk springen er door het verbod toch weer wat importeurs in het gat van leuke Action- en de oude Aldi-achtige mixpakketten

Vriendelijk verzoek aan alle “negatieve” stokers hier om dit topic met rust te laten, als je zelf niks met Cat 1 op hebt. Prima als je aangeeft dat je er niks mee doet en het (mee eens) geen volwaardige vervanger is van F2 natuurlijk maar, ik heb het ook al eerder gezegd, ik vind de negativiteit in al dit soort topics soms erg storend worden.

Ja. Het is klein spul. Ja, het is schrijnend slecht geworden in veel gevallen. Nee, het is geen sluitend alternatief voor F2. Ja, er zijn ook nog steeds erg goeie producten in F1 en in sommige gevallen is er ook weer goeie verbetering te zien (Action, Lidl).

Dus ook: Ja, sommigen kunnen er wel van genieten en plezier mee hebben - laten we het daar dan over hebben hier.

Helemaal met je eens.

Dat gezeik wordt zo irritant dat de pyro's die nog wel de moeite nemen te zoeken naar leuk cat1 spul,
dit soort niks is goed topics gaan negeren.

We weten t nou wel t is geen cat2.

Kan nie wachten op de nieuwe cat1 items die de komende maanden zullen gaan verschijnen , benieuwd of er weer wat toppertjes tussen zitten.

Ik hoop dat die innovatie verder gaat dan crackling...
Want dat is al redelijk uitgemolken...
Eens!
Het hoeft ook allemaal geen bergen kabaal te maken om leuk te zijn, vind ik.

Wat ik ook fijn zou vinden is een duidelijkere effectomschrijving weer op de instructies, zoals Broekhoff dat vroeger nog had. Op de oudere artikelen stond daar bijv voor een willekeurig fonteintje ‘Effect: Silver blink with red stars’.

Ik stook best wat F1 gedurende het jaar, maar wil daarmee ook geen overlast (en dus focus op jezelf) mee veroorzaken en dus geen Crackling stoken. Nu moet ik maar een soort mindmap bijhouden van wat er herrie maakt en wat niet, en dat gaat nog wel eens mis :d

Ik heb zeker wat met categorie 1. Zeker toen het een aantal jaar geleden nog een beetje naar behoren mocht functioneren.

Maar inderdaad; om het positief te houden. In de landen om ons heen is het nog iets beter gesteld met cat 1 aanbod.

De crackling dat dit jaar in NL heb gezien om te huilen. Dus dat is inderdaad uitgemolken ondertussen.

Tijdens corona werd ik weer helemaal de kleine jongen, beetje klooien met cat 1 in de tuin zonder gezeik, op zoek naar de pareltjes in binnen- en buitenland. Projectjes maken. Zakelijk gezien: enorm veel kids vooral blij gemaakt, en daarmee ouders ook. Topsfeertje.

Dus nee, geen vervanger van F2, etc etc etc alles wat al gezegd is. Maar wel gewoon plezier!

Tijdens corona werd ik weer helemaal de kleine jongen, beetje klooien met cat 1 in de tuin zonder gezeik, op zoek naar de pareltjes in binnen- en buitenland. Projectjes maken. Zakelijk gezien: enorm veel kids vooral blij gemaakt, en daarmee ouders ook. Topsfeertje.

Dus nee, geen vervanger van F2, etc etc etc alles wat al gezegd is. Maar wel gewoon plezier!

Precies! Toen waren de producten in mijn beleving ook nog van betere / andere kwaliteit.

Ik heb zeker wat met categorie 1. Zeker toen het een aantal jaar geleden nog een beetje naar behoren mocht functioneren.

Maar inderdaad; om het positief te houden. In de landen om ons heen is het nog iets beter gesteld met cat 1 aanbod.

De crackling dat dit jaar in NL heb gezien om te huilen. Dus dat is inderdaad uitgemolken ondertussen.
Normaliter mee eens, maar ik heb me toch verbaasd over de kwaliteit van de Crackling in diverse fonteinen van de welbekende Discounters dit jaar. Soms echt hárd en fel, zoals we het lang niet hebben gezien.

Ook al eerder benoemd hier ergens op het forum, maar het Wild Pyropack pakket van de Action had in plaats van laffe knetterlintjes, een soort flash-cups gevuld met crackling. Dat ging ook goed hard, moet ik zeggen. Beetje oud knetterbal effect.

Is het niet mogelijk om dit aan te bieden in NL?

Klopt, super leuk voor de kids. Heb in die tijd zelfs nog een vuurwerk thema verjaardagsfeest gehouden met de kids. Zeer geslaagd. Zelf ook van genoten om de jeugd te zien stoken.

Uit die tijd ook nog 1 en ander over.

IMG_2493.jpeg

Back
Bovenaan