Stuifie
VWC lid
adviseurs ouleh…Ah, jij bent ook benaderd door hun ingenieur vanwege jouw absoluut unieke kijk op vuurwerk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
adviseurs ouleh…Ah, jij bent ook benaderd door hun ingenieur vanwege jouw absoluut unieke kijk op vuurwerk?
Right....Eigenlijk kan het met niet zoveel schelen wat jullie denken. Ik ben eerlijk en kan mijzelf de spiegel inkijken en dat is al wat er toe doet.Ah, jij bent ook benaderd door hun ingenieur vanwege jouw absoluut unieke kijk op vuurwerk?
haha, geen dankEn dankzij jou bericht hem ik er ook weer n hele bestelling bij moeten nemen. Bedankt man![]()
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat deze niet leverbaar zal zijn.Ik heb deze besteld, is ie wel leverbaar?
Ja toch, blitz begin van jaar besteld en paar weken terug saga 2xHet is hier al even verdacht stil...
Na veel wikken en wegen wel besteld, toch me zelf weten te overtuigen dat deze box echt anders is dan de Blitzbomber die reeds is besteld.
Mocht dit werkelijk de 1 op 1 Reconquista zijn, is het een prachtbak.
Who know's? The saga continues...![]()
Het is hier al even verdacht stil...
Na veel wikken en wegen wel besteld, toch me zelf weten te overtuigen dat deze box echt anders is dan de Blitzbomber die reeds is besteld.
Een 1 op 1 van de reconquista zal het denk ik niet zijn, aangezien die fabriek de order voor broekhoff geannuleerd had als ik t goed lees in de yt-beschrijving. Waarschijnlijk komt de saga dus van een andere fabriek waar funke niet van op de hoogte was/is? Enige speculatie, bind me hier niet op vastHet is hier al even verdacht stil...
Dat is een vrij normaal gewicht voor een compoundWeegt deze compound daadwerkelijk 15kg? Lijkt me een beetje aan de zware kant.