The Saga Continues *Nieuw 2025*

Ah, jij bent ook benaderd door hun ingenieur vanwege jouw absoluut unieke kijk op vuurwerk?
Right....Eigenlijk kan het met niet zoveel schelen wat jullie denken. Ik ben eerlijk en kan mijzelf de spiegel inkijken en dat is al wat er toe doet.
Ik kan de gegevens van de mensen bij Riakeo noemen, telefoonnummers, emailadressen van de General Manager en de Product Manager etc....Maar dat doe ik niet, die zijn prive. Dat geldt ook voor de contacten die ik met ze had (die waren overigens summier).

Wat niet prive is, maar openbaar is hoe het contact is ontstaan. Dat was n.a.v. kritiek van mij op hun producten en tips die ik gaf. Ze bleven me een aantal keer benaderen en bleven vragen om tips en of ik contact wilde opnemen etc. Zoals jullie op mij reageren, zo reageerde ik op hen (zoals je hieronder nog een keer kunt lezen).
Op een gegeven moment benaderden ze me via een youtubefilmpje waar ik niet eens zo kritisch was eigenlijk maar vnd dat ze inmiddels zaken hadden veranderd. Hier kun je overigens ook lezen dat ze wat van mijn tips al hadden doorgevoerd en ik denk ook dat ik wel weet welke, maar ik weet het niet zeker.
Op een gegeven is de General Manager mij gaan contacteren, omdat ik he Product Manager dus niet contacteerde omdat ik dacht dat het, nogmaals net als jullie nu denken, onzin was...
Hierna hebben we kort wat contact gehad maar is het van een samenwerking niet meer gekomen. Hier kun je lezen wat ze schreven, mijn prive contact met hen blijft echter prive.

Riakeo benadert me via youtube

Edit: degene die me benadert is in de commentaren onder dat filmpje Riakeo-John en hij heet inderdaad dus John...

Hierna svp gewoon weer on topic. Thx.

Back
Bovenaan