The Junk

Opzich niet verkeerd maar is wel een totaal ander effect ja hoe moeilijk kan het nou zijn?Gewoon een simpele brocade. :bonk:

totaal anders dan op het eerste filmpje van geisha zelf...
zou wel netjes zijn vuurwerkmania/rubro even uitleg geeft.
dit is al het zoveelste product dat anders is, of minder is dan beloofd wordt.
nog ff en ik boycot vuurwerkmania/rubro, want op deze manier krijg je niet wat je koopt, en dit is niet de eerste keer...

Voor 5 euro vind ik een verandering in effect niet zo heel erg.
Jammer van die 5 euro denk ik dan
Ander verhaal wordt het bij cakeboxen die niet doen waar je voor betaald.
Of winkeliers die verkeerde films laten zien ( Snowstorm van evolution ) terwijl er een goede film van deze cake is Ipv sample films.

Heb het gekocht omdat ik er een 2"brocade cakje van wilde maken.
Vind het jammer.
Toch vind ik hem wel mooi en groots.. dus het geld dubbel en dwars waard.
Maar eerlijk is eerlijk.. het lijkt in de verste verte niet op de sample.

Ik ben er blij mee maar hoopte toch echt op die prachtige crown...
Ik dacht de vervanger voor de B&W coconut the hebben gevonden:wink:

Voor 5 euro vind ik een verandering in effect niet zo heel erg.
Jammer van die 5 euro denk ik dan
Ander verhaal wordt het bij cakeboxen die niet doen waar je voor betaald.
Of winkeliers die verkeerde films laten zien ( Snowstorm van evolution ) terwijl er een goede film van deze cake is Ipv sample films.

Ja kerel, als je er maar 1 hebt gekocht dan maakt het niet zoveel uit, maar geldt dat dan ook bij 10 stuks of meer?

Ja kerel, als je er maar 1 hebt gekocht dan maakt het niet zoveel uit, maar geldt dat dan ook bij 10 stuks of meer?

Bedoel ermee te zeggen dat ik voor 5 euro de gok nog wel wil wagen dat het tegen valt.
Ik bestel er express maar 1 om teleurstelling achteraf te voorkomen.
Dat jij niet voor safe gegaan ben is helaas jou ( "verkeerde") beslissing geweest

Kijk dat is toevallig hij heeft nu exact hetzelfde effect als de 2 inch singleshots in het event pyro blade shell pakket. Dus het zijn dezelfde single shots zoals ik al vermoede alleen waarom ze eerst een ander effect hadden en nu toch zoals de pyro blade shells zijn is mij een raadsel. Zo kom je inderdaad bedrogen uit. Ook al heb ik er persoonlijk geen probleem mee zolang de knal goed is en het effect lekker groot is zoals het dus ook lijkt te zijn op het tweede filmpje. Dus mijn project met 20 van deze dingen gaat helemaal goed komen.

Kijk dat is toevallig hij heeft nu exact hetzelfde effect als de 2 inch singleshots in het event pyro blade shell pakket. Dus het zijn dezelfde single shots zoals ik al vermoede alleen waarom ze eerst een ander effect hadden en nu toch zoals de pyro blade shells zijn is mij een raadsel. Zo kom je inderdaad bedrogen uit. Ook al heb ik er persoonlijk geen probleem mee zolang de knal goed is en het effect lekker groot is zoals het dus ook lijkt te zijn op het tweede filmpje. Dus mijn project met 20 van deze dingen gaat helemaal goed komen.

Goed punt. Daarom is mijn vraag: is The Junk wel geschoten vanavond? Of was dat toevallig een Pyro Blade. Wij hebben The Junk in ieder geval nog niet in de bunker staan...

Aah kijk, het effect kwam me al bekend voor! Al zou het een losse Pyro Blade tube/singleshot zijn, dan word het eigenlijk wel interessant. Ik vind iedergeval het product wat er nu geschoten is top voor die €5,-. Maar ik snap dat er nu twijfels zijn.. ik ben benieuwd of ie nog ergens anders geschoten gaat worden.

Nu is mij weer duidelijk waarom ik nooit nieuwe producten koop, maar altijd van een jaar oud

Ja maar dit zijn producten die vaak uitverkocht zijn... dus krijg je in 2017 weer een nieuwe badge.. en die zou in praktijk ook af kunnen wijken..
Dus nog geen zekerheid.

Laatst bewerkt:
Pfrt, hij is niet slecht.. als dit daadwerkelijk the Junk is die geschoten is maar het feit dat men iets aanbied wat totaal niet overeenkomt met hetgeen er verkocht wordt is ronduit belachelijk.

Pfrt, hij is niet slecht.. als dit daadwerkelijk the Junk is die geschoten is maar het feit dat men iets aanbied wat totaal niet overeenkomt met hetgeen er verkocht wordt is ronduit belachelijk.

Precies dat dus! Helemaal mee eens. Je koopt wat je ziet en als je dan iets anders geleverd
krijgt is het toch logisch dat mensen ontevreden zijn.

Het is een schande dat je niet krijgt wat je besteld. Transbomber natuurlijk ook al, en in het verleden legio voorbeelden gezien. Alsof je een wit brood besteld en een croissantje krijgt. Superlekker, maar niet wat je in gedachte had. Zeker niet als je het wil combineren met bijvoorbeeld pindakaas.

Back
Bovenaan