Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor 5 euro vind ik een verandering in effect niet zo heel erg.
Jammer van die 5 euro denk ik dan
Ander verhaal wordt het bij cakeboxen die niet doen waar je voor betaald.
Of winkeliers die verkeerde films laten zien ( Snowstorm van evolution ) terwijl er een goede film van deze cake is Ipv sample films.
Ja kerel, als je er maar 1 hebt gekocht dan maakt het niet zoveel uit, maar geldt dat dan ook bij 10 stuks of meer?
Kijk dat is toevallig hij heeft nu exact hetzelfde effect als de 2 inch singleshots in het event pyro blade shell pakket. Dus het zijn dezelfde single shots zoals ik al vermoede alleen waarom ze eerst een ander effect hadden en nu toch zoals de pyro blade shells zijn is mij een raadsel. Zo kom je inderdaad bedrogen uit. Ook al heb ik er persoonlijk geen probleem mee zolang de knal goed is en het effect lekker groot is zoals het dus ook lijkt te zijn op het tweede filmpje. Dus mijn project met 20 van deze dingen gaat helemaal goed komen.
Nu is mij weer duidelijk waarom ik nooit nieuwe producten koop, maar altijd van een jaar oud
Pfrt, hij is niet slecht.. als dit daadwerkelijk the Junk is die geschoten is maar het feit dat men iets aanbied wat totaal niet overeenkomt met hetgeen er verkocht wordt is ronduit belachelijk.