The Junk

Heb gehoord dat dit inderdaad niet was zoals hij beloofd werd, voetje van de singleshot was ook kleiner.

Had nog nagevraagd welke er gister geschoten is maar dit was nog geen productie, dus maak je nog niet druk.

Ik maak me juist nu wel druk.. Ondanks dat het effect anders is ziet het er wel goed uit, maar gezien het een sample is ben ik erg benieuwd of die wel zo goed is in de straat... Ze moeten echt eens kappen met die onzin.

Ik heb wel een reactie gehad:

"We hebben het gezien op het filmpje. Wel een topding, maar inderdaad niet zoals gedacht.

Of het om de volledige productie gaat is ons nog even niet duidelijk. We zijn nu even druk met de logistieke kant. Indien we voor de verkoopdagen duidelijkheid hebben, zullen we dit openlijk communiceren."

Aldus vuurwerkmania

Ik begrijp dat ze het momenteel druk hebben met de verkoop en vezorging aan handelaren, maar het blijkt dat hun eigenlijk ook niet weten hoe de productie er uiteindelijk uit gaat zien

The Junk

Ik heb inderdaad ook dezelfde reactie gehad van Vuurwerkmania.
We kunnen er dus alleen achter komen op het moment als we ze hebben gehaald.

Donderdag avond weten we zeker meer ;)

Zonde dat hij niet overeenkomt. Maar goed, ook op de andere film vind ik hem nog heel goed. Wel een ander effect, dat zou jammer zijn. Maar voor die paar euro vind ik hem dat ook waard.

Ik ben van plan ze in een waaier te schieten als afsluiting van een projectje. Wanneer effect 100% afwijkt van origineel dan lever ik de lege mortiertjes bij mijn verkooppunt in en eis mijn geld terug. Heel simpel.

Heb er maar eentje van besteld dus vind het niet zo'n probleem. Voor degenen die er veel hadden besteld voor een projectje is het wel zuur inderdaad. Zo'n groot brocade boeket komt toch iets beter over.

Niemand zuur over het feit dat je 35gram krijgt ipv 40 zoals beloofd..

Ook dat, dit ziet er meer uit als een slimme marketingtruc. Het feit dat het het natuurlijk niet 100% zoals het filmpje ons beloofde, dat had me niet eens zo zeer uitgemaakt. Het gaat mij er meer om dat het effect gewoon totaal afwijkt van wat er ons beloofd werd.

Als nog ziet hij er heel mooi uit, maar niet zoals hij ons voorgeschoteld werd. Ik kan mijn project nu wel vergeten.

Jammer dat ik zelf geen reactie heb gehad.. Maar wanneer dit het eind effect is zal ik voortaan wel mijn twijfels hebben wanneer ik iets bestel bij VuurwerkMania.. Dat is natuurlijk zonde want het is helemaal geen verkeerd merk.

Kan jullie vertellen.. de voetjes vallen er al soms vanaf voordat je em heb uitgevouwen..
Effect is wel redelijk.. maar zoals eerder vermeld totaal niet zoals op winkeliers demo..
Burst daar in tegen is wel lekker voor Nederlandse begrippen..

Back
Bovenaan