The Junk

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: 1041
Artikelnaam: The Junk
Bruto Gewicht: 438 gram
Netto Kruitgewicht: 35 Gram
Aantal Schoten: 1 schot
Effectomschrijving: Voor de liefhebber! Terug van weggeweest, deze snoeiharde mortierbuis! Maar liefst 50 mm en 40 gr.
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Tube diameter: 50mm
Kartoninhoud: 48/1
Richtprijs: €12,50
Voorverkoopprijs: €6,99

O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1041_geisha_the_junk_vuurwerkmania_copy.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dikke mortier voor een mooie prijs!! Mijn filmpje gemaakt tijdens de Vuurwerkmania Winkeliersdemo:

40 grams mortieren? Mag dat tegenwoordig? Of mocht dat altijd al. Bij mijn weten mag een mine tot 50 gram gaan. Of heeft dit te maken met nieuwere regels?
greetzz

40 grams mortieren? Mag dat tegenwoordig? Of mocht dat altijd al. Bij mijn weten mag een mine tot 50 gram gaan. Of heeft dit te maken met nieuwere regels?
greetzz

Mogen al jaren Tjopper!

Denk bijvoorbeeld aan de Nachtkraker van Marijn die in 2008 al werd verkocht! :wink:

Waarom staat er dan 2x1 schoten? Dit betekend toch dat hij is verpakt per 2?

Hee dat is raar. Ik heb het daarom net even snel nagevraagd bij Marcel van Vuurwerkmania en die zegt dat het echt per stuk is en ze per stuk dus EUR 4,99 gaan kosten...

Moet die 35 of 40 gram aan kruitinhoud dan ook doormidden om per tube te berekenen ?

Gelukkig niet! :D Dit ding is echt huge, zowel qua grootte van de mortier zelf als het effect in de lucht. Ik heb de dummy vast mogen houden en het effect zelf kunnen bekijken tijdens de Winkeliersdemo. Verder is de kruitinhoud van 40gr. per stuk is juist. Ik heb voor onze eigen site de artikelinformatie namelijk inmiddels ook gekregen en daarin staat niets over verpakt of verkocht per 2 maar juist per stuk en de kruitinhoud idd 35/40gr. pst. Dus dat komt overeen met datgene wat Marcel telefonisch ook nog even bevestigd heeft. No worries!! :wink:

Back
Bovenaan