The Junk

is deze single shot te vergelijken met de sky hunter van crown?

Nee op geen enkele manier!
Had de Junk gisteravond gezien, de Skyhunter afgelopen weekend. Compleet ander effect, vond de skyhunter vele malen voller effect. Maarja, ook dubbel zo duur...

Skyhunter week niets af van de video die ervan bekend was, junk daarentegen ;-)

Totaal niet te vergelijk met de film van de Mania demo zelf. Maar ik heb hoop dat er gister dus een andere single shot is geschoten.

Mocht het wel echt The Junk zijn is het erg vreemd. Vind hem geweldig zoals op bovenstaande films en zou er ook zeker een paar van kopen voor die 5 euro, maar een vertekend beeld is het zeker mocht het zo zijn.

Eenerzijds, ik vind deze nog steeds okee voor dat geld! Anderzijds, als dit daadwerkelijk de Junk is, dan moet een importeur dat eerlijk toegeven dat er evt een communicatiefout is geweest en dat deze niet zo bedoeld is zoals die had moeten zijn! Dit geeft je het recht om deze in te ruilen omdat het niet het product is die je had verwacht en waarvoor je hebt betaald!

Tja ik zit nu best wel met vraagtekens, van wat heb ik nu besteld?

De eerste, zoals op de Demo in kampen had mij besloten een groot aantal te bestellen. Nu ik deze uitwerking zie vraag ik mij toch af, wil ik er nog wel zoveel?

Ben benieuwd of vuurwerkmania meeleest en kan vertellen welke nu wordt geleverd

Hmmm okay! Dat is heel wat anders. Nog steeds niet slecht. Ga ze in ieder geval niet annuleren.

Ik ben eigenlijk best wel geschrokken, dit had ik niet verwacht. Ik verwachte natuurlijk ook geen single shot zoals op het filmpje van VuurwerkMania.. Maar dit slaat echt alles.

Ik heb daarom ook VuurwerkMania gecontacteerd, kijken of hun meer uitsluitsel kunnen geven.

Ik heb er zelf 11 van besteld en begin nu best wel spijt te krijgen...

Ik ben eigenlijk best wel geschrokken, dit had ik niet verwacht. Ik verwachte natuurlijk ook geen single shot zoals op het filmpje van VuurwerkMania.. Maar dit slaat echt alles.

Ik heb daarom ook VuurwerkMania gecontacteerd, kijken of hun meer uitsluitsel kunnen geven.

Ik heb er zelf 11 van besteld en begin nu best wel spijt te krijgen...
.

Ik heb ook gemaild :D

Ben benieuwd

Hier maar 2x besteld, kan mij voorstellen dat je hier niet blij van wordt, zeker als je hier flinke aantallen van hebt besteld voor een projectje oid. Vind het alsnog wel een mooi effect, maar als ie idd zo blijkt te zijn is het geen lekkere zet van Vuurwerkmania

Heb er 5 totaal besteld en moet zeggen dat ik niet teleurgesteld ben, denk dat deze aardig overkomt in de straat. Al kan ik mij de teleustelling van andere enigszins begrijpen.

Back
Bovenaan