Collectiefoto 2016-2017 !!!

Kijk AUB AUB uit met foto's mannen. Je hebt zo een bezoekje aan je broek hangen. Ik had voor t laatst dit jaar wat. En heb om half 10 bezoek gehad (incl huiszoekingsbevel) en net terug van verhoor. Ze zitten er boven op. Wees op je hoede.

Hoe dat dan? Naar aanleiding van een foto van je legale vuurwerkcollectie??

Dan vraag ik me toch af hoe ze mijn adres willen achterhalen. Ik mag toch aannemen dat vuurwerkcrew geen IP gegevens doorspeelt naar de politie namelijk.

Mijn collectie voor dit jaar:

Vuurwerkcollectie-2016-2017.jpg

Titanium Thunder € 29,95
Warrior special edition € 29,95
Crackling Purple € 25,00
Totaal: 84.90
DRGN Salvo € 49,99
DRGN Revenge € 29,99
DRGN Saturn Missile € 15,99
Vuurwerktas € 0,01
Vuurwerkbril (GRATIS) € -
DRGN Triad (GRATIS) € -
Vuurwerkbon € -20,00
Totaal: 75.98
Pounding Napalm € 19,99
Thorn € 29,00
Bonbini Palm € 15,00
Imperial + Magnum € 19,90
Kortingen € -19,90
Totaal: 63.99
Jukebox € 3,50
Alien € 4,00
Little John € 2,50
Familien Pakket € 8,00
Colourpearl € 3,00
TOTAAL: 21
TOTAAL: € 245.87

Meer foto's van dit jaar: http://www.rfgfireworks.nl/?p=70602

Mijn collectie voor dit jaar:

Vuurwerkcollectie-2016-2017.jpg

Titanium Thunder € 29,95
Warrior special edition € 29,95
Crackling Purple € 25,00
Totaal: 84.90
DRGN Salvo € 49,99
DRGN Revenge € 29,99
DRGN Saturn Missile € 15,99
Vuurwerktas € 0,01
Vuurwerkbril (GRATIS) € -
DRGN Triad (GRATIS) € -
Vuurwerkbon € -20,00
Totaal: 75.98
Pounding Napalm € 19,99
Thorn € 29,00
Bonbini Palm € 15,00
Imperial + Magnum € 19,90
Kortingen € -19,90
Totaal: 63.99
Jukebox € 3,50
Alien € 4,00
Little John € 2,50
Familien Pakket € 8,00
Colourpearl € 3,00
TOTAAL: 21
TOTAAL: € 245.87

Meer foto's van dit jaar: http://www.rfgfireworks.nl/?p=70602

Zeer mooie collectie!

Dan vraag ik me toch af hoe ze mijn adres willen achterhalen. Ik mag toch aannemen dat vuurwerkcrew geen IP gegevens doorspeelt naar de politie namelijk.

wellis gezien wat samsung etc doorspeelt.
Bijv nu die s health app is niet weg te krijgen blijven dwingen om het te instaleren blijf het verwijderen.
Bestuur de privecy is goed voor je akkoord geeft is goed tis toegang tot gps camera geheugen bestanden etc etc.
1+1 is 2.
Daarbuiten komt de politie overal achter youtube vandalen etc worden ook als bosjes eruit geplukt

Als je gelooft dat de popo niet achter je IP asdres kan komen, dan geloof je waarschijnlijk ook nog in de paashaas! big brother is still watching you :)

Dat vind ik ook vrij zorgelijk eerlijk gezegd!

Er zijn vele mogelijkheden, kan hier evt nog wel dieper op ingaan. (ben fel voorstander van privacy en anonimiteit op het internet). Maar een goede mogelijkheid is de locatie metadata in de foto (ik ga er even vanuit dat densta hier een foto had gepost). Zijn tooltjes voor trouwens zoals deze http://codewelt.com/stripper. Vuurwerkcrew zou gewoon veel meer kunnen doen om hun gebruikers te kunnen beschermen.

Dit is hem bij mij minus wat klein spul en een mat die niet op de foto kan. Niet het meeste, maar ik ben er blij mee

20161229_140916.jpg

S/o naar de mede vwc-er die bij Bart Poppelaars in Breda de bestellingen afhandelden en vriendelijk bleef toen ik moeilijk deed met mijn bestelling :D. Ben alleen vergeten je naam te vragen.

IMG_3272.jpgIMG_3273.jpgVanmorgen ff geshopt bij Vuurwerk Huizen echt dik voor elkaar weer hierbij mijn selectieIMG_3271.jpg

Laatst bewerkt:
Er zijn vele mogelijkheden, kan hier evt nog wel dieper op ingaan. (ben fel voorstander van privacy en anonimiteit op het internet). Maar een goede mogelijkheid is de locatie metadata in de foto (ik ga er even vanuit dat densta hier een foto had gepost). Zijn tooltjes voor trouwens zoals deze http://codewelt.com/stripper. Vuurwerkcrew zou gewoon veel meer kunnen doen om hun gebruikers te kunnen beschermen.

Nice, meteen maar gebruikt! Hierbij mij collectie dit jaar:

IMG_20161229_134804.jpg

De doos is de Immortal Special, en de losse cakes met bruin papier zijn de Black Sword box, Big Forest box en de Zanha Replica!

Dit is hem bij mij minus wat klein spul en een mat die niet op de foto kan. Niet het meeste, maar ik ben er blij mee

Bekijk bijlage 31184

S/o naar de mede vwc-er die bij Bart Poppelaars in Breda de bestellingen afhandelden en vriendelijk bleef toen ik moeilijk deed met mijn bestelling :D. Ben alleen vergeten je naam te vragen.

Dit heb je deels bij Loots gekocht?

Prachtige collecties allemaal! Wat is dat toch gaaf om te zien altijd :D

Bijlagen

• IMG_1411.jpg
    IMG_1411.jpg
    192,1 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Nice, meteen maar gebruikt! Hierbij mij collectie dit jaar:

Bekijk bijlage 31192

De doos is de Immortal Special, en de losse cakes met bruin papier zijn de Black Sword box, Big Forest box en de Zanha Replica!

Mag ik vragen waar jij de Immortal Special hebt gekocht? Ik had hem namelijk besteld bij de Vuurwerkdumper en daar is die geannuleerd vanwege kwaliteitsproblemen.

Back
Bovenaan