Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

kheb hem zonder twijfel genomen , ook al isdie wat gedowngrade , dan nog is het een heel bijzondere cake .

jammer dat de mines niet zo zijn als bij de 1e concept video . gaat dit nog wel gebeuren ? :)

die mines maken het plaatje echt af !

kheb hem zonder twijfel genomen , ook al isdie wat gedowngrade , dan nog is het een heel bijzondere cake .

jammer dat de mines niet zo zijn als bij de 1e concept video . gaat dit nog wel gebeuren ? :)

die mines maken het plaatje echt af !

Voor 2017 staat deze in een andere basis.
Nu 4x 25sh 20gr per tube.
2017 5x 20sh 25gr per tube.

Hierdoor zou de exacte kopie moeten kunnen op de burst na.

Gr
Evolution Fireworks

Voor 2017 staat deze in een andere basis.
Nu 4x 25sh 20gr per tube.
2017 5x 20sh 25gr per tube.

Hierdoor zou de exacte kopie moeten kunnen op de burst na.

Gr
Evolution Fireworks

Uit betrouwbare bron vernomen dat deze in compound komt volgend jaar?! De trend voor 2017?

Wat een slechte bak zeg...absoluut niet te vergelijken met de filmpjes tot nu toe. Traag....geen mooie lage blauwe effecten, niets van dat. De absolute domper en miskoop deze nacht.

Wat een slechte bak zeg...absoluut niet te vergelijken met de filmpjes tot nu toe. Traag....geen mooie lage blauwe effecten, niets van dat. De absolute domper en miskoop deze nacht.

Ik weet niet wat jij hebt gehad...
Mijne was snel.. mega groots en fantastisch uitgewerkt!!!.
Verbleekte bijna alle consumenten blokken in decwijk.

Traag?:shocked:

In dat referentiekader heeft de woede van marijn een "normaal" tempo:D

Hij was precies hetzelfde als de 2e film die hier werd gepubliceerd. Alleen de finale had iets anders gemogen van mij. 2x een salvo van 5 was het volgens mij. Dat had in 1 salvo gemogen om het mooi af te sluiten. Zal morgen de film online gooien

Ik heb hem gezien bij de overburen, al staken ze de cakes wel los af, mooie boeketten, snoei harde burst. Achteraf hoorde ik de buurman zeggen, wel jammer 4 dezelfde cakes in zon doos. dacht dat het 1 geheel zou zijn.

Helemaal niks mis met deze versie.
Had deze als eind salvo om de show aftesluite 4 fuses afgestoken.
Binnen een seconde of 10 leeg.....wat een geweld:D

Gr
Marchel

Stil hier. 1 negatief (dealer vast nog prof filmpje op de site?) 1 positief, 1 getuige en 2 wc-eendjes. Zijn toch heel veel meer die m gehad hebben?! Meningen, ervaringen?

Stil hier. 1 negatief (dealer vast nog prof filmpje op de site?) 1 positief, 1 getuige en 2 wc-eendjes. Zijn toch heel veel meer die m gehad hebben?! Meningen, ervaringen?

Haha wc eendjes...mooi verwoord:wink:
Plus1 voor deze reactie.. maar je hebt een puntje!

En hierbij het filmpje.
Mooi product, neigt lekker naar een ouderwets profblok door het single effect. Kwalitatief vergelijkbaar met de pangu en betere wolff boxen. Zoals eerder vermeld, die dubbele "finale" oogt niet echt als een finale door het heerlijke tempo van de box en had wat mij betreft in 1x gemogen.

De 6x20 schots versie staat dan ook genoteerd voor aankomend jaar:D

ben blij dat ik deze heb omgeruilt voor wat anders ik vind hem erg saai , als losse cake had ik hem wel willen hebben maar door dat je 4x hetzelfde zie is het voor mij persoonlijk niks helaas

Het is niet dat ie lelijk of slecht is maar als je hem op basis van prijs gaat vergelijken dan vind ik hem te duur. Heb hem alleen voorbij zien komen voor 150 euro. Was ie 85-100 euro dan had ik hem meegenomen.

Ik wilde hem als finale schieten na de Spectacle Show 120 Maar door de stress toch maar los geschoten.
Hij is echt super.. De film is geschoten vanaf een meter of 40 en de hele lucht van de straat stond vol met crackling
Ik had als verassing er wel 4X de Happy Thunder aan vast gemaakt.. omdat er niet echt een finale in deze box zit.

Ik zou hem volgend jaar zeker weer kopen in een aanbieding of als hij bijv: een oplopende snelheid krijgt met een all at once als laatste cake.

Maar zeker geen spijt van deze box!!

Het filmpje is gemaakt door mijn zoon van 11 dus die heeft zn telefoon een beetje rondgedraaid..
Dus het zijn geen prof beelden
Je ziet wel dat het van een meter of 40 afstand moeilijk is om alles in beeld te krijgen.. de boeketten zijn mega!

Laatst bewerkt:
Dit product krijgt een nieuwe basis van 5x20sh en dan 25gr per tube om de F4 versie zoveel mogelijk te gaan evenaren zoals in eerste opzet ook de bedoeling was.

Gr
Evolution Fireworks

Back
Bovenaan