Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hier 299 betaald..ik vind hem om eerlijk te zijn niet heel bijzonder en vooral niet voor dat prijskaartje 375 euro?? de waaier is inderdaad mooi het goud blijft niet erg lang hangen maar voor 375 never nooit
vind ik nog steeds wel prijzig hoor wat ik nu zo zie op het filmpje hierboven zou dit een leuke zijn voor rond de 200/250 maar meer zou ik er persoonlijk niet aan uitgeven ik vind hem niet echt heel bijzonder had er wel meer van verwacht ben benieuwd naar de andere filmpjes mischien vanwege de wind dat hij hier wat tegenvaltHier 299 betaald..
ik vind hem om eerlijk te zijn niet heel bijzonder en vooral niet voor dat prijskaartje 375 euro?? de waaier is inderdaad mooi het goud blijft niet erg lang hangen maar voor 375 never nooit
ik geloof je maar voor 375 euro....... oke mischien elders minimaal 300?Ik kan je vertellen dat het goud van deze bak veel en veel langer zal blijven hangen als de wind minder is, windstille avond is dit ding waarschijnlijk heel bruut.
ik geloof je maar voor 375 euro....... oke mischien elders minimaal 300?
Wat een bak zeg, vond hem te duur voor die 40 seconde dat je er plezier aan hebt, dus had hem niet aangeschraft maar als deze straks ergens met een leuke korting te verkrijgen is dan ga ik serieus overwegen om het aan te schaffen.
Kom deze tegen op YouTube. Wat een merk... Jezus mina, Lesli mag flink gaan inkopen volgend jaar (volgens mij gaat de stukprijs ook omlaag bij een grote order, Lesli)
Dat het goud niet lang bleef hangen kwam door de harde wind.ik vind hem om eerlijk te zijn niet heel bijzonder en vooral niet voor dat prijskaartje 375 euro?? de waaier is inderdaad mooi het goud blijft niet erg lang hangen maar voor 375 never nooit
Poeh heerlijk apparaat dit zeg. Had zelf de Artificial, Extraordinary en de Opera 100 ook allemaal dikke toppers. Dus deze komt meteen op de lijst voor volgende jaarwisselingVoldoet aan alle verwachtingen, gewoonweg een prachtige show in één doos, pure overdosis genot.