The Great Wall [Compound]

Ik heb hem laten staan! Zag andere goud effecten die normaal lang blijven hangen zo weg waaien boven de huizen. Vond hem daar iets te prijzig voor.

Was schitterend om te zien maar ik denk dat @bompijl een goede beslissing heeft gemaakt. De effecten van de waaiers gingen wel snel door elkaar door de wind. Bij windkracht 2 is deze denk ik legendarisch en zijn geld waard

De wind was kut maar de kwaliteit is echt goed.
Deze foto van mijn bak gemaakt verder in de straat.
Zelf film ik bijna niet dan kan ik niet genieten.

Bijlagen

• 3c9bedde-7d11-4b0d-a607-d4814fccce2c.jpeg
    3c9bedde-7d11-4b0d-a607-d4814fccce2c.jpeg
    150,3 KB · Weergaven: 79
ik vind hem om eerlijk te zijn niet heel bijzonder en vooral niet voor dat prijskaartje 375 euro?? de waaier is inderdaad mooi het goud blijft niet erg lang hangen maar voor 375 never nooit

Hier 299 betaald..
vind ik nog steeds wel prijzig hoor wat ik nu zo zie op het filmpje hierboven zou dit een leuke zijn voor rond de 200/250 maar meer zou ik er persoonlijk niet aan uitgeven ik vind hem niet echt heel bijzonder had er wel meer van verwacht ben benieuwd naar de andere filmpjes mischien vanwege de wind dat hij hier wat tegenvalt

ik vind hem om eerlijk te zijn niet heel bijzonder en vooral niet voor dat prijskaartje 375 euro?? de waaier is inderdaad mooi het goud blijft niet erg lang hangen maar voor 375 never nooit

Ik kan je vertellen dat het goud van deze bak veel en veel langer zal blijven hangen als de wind minder is, windstille avond is dit ding waarschijnlijk heel bruut.

Kom deze tegen op YouTube. Wat een merk... Jezus mina, Lesli mag flink gaan inkopen volgend jaar (volgens mij gaat de stukprijs ook omlaag bij een grote order, Lesli :p )
Wat een bak zeg, vond hem te duur voor die 40 seconde dat je er plezier aan hebt, dus had hem niet aangeschraft maar als deze straks ergens met een leuke korting te verkrijgen is dan ga ik serieus overwegen om het aan te schaffen.

Dat het goud niet lang bleef hangen kwam door de harde wind.
€375 is natuurlijk belachelijk ik had hem voor €265 en dat vond ik hem wel waard zeker als er minder wind staat. Ik koop hem volgend jaar weer alleen blijft hij dan binnen met zulke harde wind.
Maar de kwaliteit is echt goed.

Veruit de beste bak van de avond! Twijfelde nog even om 'm te bewaren maar de wind viel bij ons echt wel mee dus toch besloten om 'm aan te steken. Wij hadden de wind ook volledig in de rug, bij flinke zijwaardse wind had ik het denk ik niet gedaan. En daarbij... gokken op goed weer voor een jaar verder... Zeker na het slechte weer van vorig jaar vond ik dit jaar het weer echt wel meevallen. Ben daarbij niet zo fan van het bewaren van veel vuurwerk, wat losse potten prima maar niet zo'n bakbeest.
En ja, 300,- is een smak geld maar je hebt echt wel een onderscheidend stuk vuurwerk in de straat.

Back
Bovenaan