Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zelfde verschil als bij Mega Willows, opvallend
Zelfde verschil als bij Mega Willows, opvallend
Klopt maar die lancering maakte hem juist zo geweldig dat ik hem weer opnieuw besteld heb. En laat die nu net veranderd zijn waardoor de WOW-factor (voor mij) weg is.
Bijzonder hoe 0.1 seconde trager zó'n grote impact kan hebben op de uitwerking.
Nu klinkt de Mega Willows meer als een Z-Shape waaier en niet meer als een W-Shape blok.
Als liefhebber/freak heb je dit zo door. Dit soort kleine details maken een blok tot wat het is. Of het is het gewoon net niet (wat nu het geval is).
Ik hoop echt dat Evolution hierin meeleest en de Mega Willows weer in ere herstelt.
De Mega Willows van vorig jaar:
Ik denk dat ik dan een 2018 batch had, want hier prachtig tegelijk. Ik vind het echt een topper eerste klas, wat een mines. Heerlijke bak! Mede zo enthousiast uit een stukje frustratie richting de overbuurjongen die het nodig vond om nitraatjes af te steken terwijl ik mijn boxen stond aan te steken, en ze dan ook recht langs me te gooien. Pisventje. Kun je 8 uur lang gratis genieten van een dikke show ga je dat doen... Kan daar niet bij.
Man wat is deze video geweldig, die reactie's![]()
Marchel, mooi dat je het filmpje vet vind. ik had graag ook weer zo'n filmpje gemaakt...
Waar ik dus vooral benieuwd naar ben is waarom de 2019 versie anders was dan die van 2018 ? En dat bij de mega Willows exact hetzelfde aan de hand was ?
De heren in het bovenstaande filmpje #186 reageren dan ook echt geweldig haha, maar echt wel (onbewust) te danken aan het lanceergeluid.
Man wat is deze video geweldig, die reactie's![]()
Ik had de 2019 versie maar vond hem wel erg indrukwekkend. Had hem samen met de Mega Willow geschoten, dus dat heeft wellicht ook wel wat invloed gehad. Kost wat maar dan heb je ook wat.
Filmpje is niet van top kwaliteit maar geeft een goede indruk:
Hier net zo, dacht dat het samen met de Noi-Z een prachtige combinatie zou zijn, maar los van de mines was het verder geen spektakel, boeketten waren niet heel best. Alle aandacht ging naar de knipperende tails en de gevulde lucht van de Noi-Z.
Verkeerde combinatie wellicht, had er misschien ook gewoon meer van verwacht, maar voor mij was dit de misser van oud en nieuw.
Desalniettemin zijn die mines geweldig, gewoon verticaal en als cake zou waanzinnig zijn.![]()
Dit is echt een geweldig filmpje! Laat ook echt prachtig zien hoe mega breed dat ding schiet. Plaatsvervangend genieten ditIk denk dat ik dan een 2018 batch had, want hier prachtig tegelijk. Ik vind het echt een topper eerste klas, wat een mines. Heerlijke bak! Mede zo enthousiast uit een stukje frustratie richting de overbuurjongen die het nodig vond om nitraatjes af te steken terwijl ik mijn boxen stond aan te steken, en ze dan ook recht langs me te gooien. Pisventje. Kun je 8 uur lang gratis genieten van een dikke show ga je dat doen... Kan daar niet bij.