The Branco [Compound]

Mwah de effecten zijn bij beiden mooi maar als je freaks als wij hebt, die miereneukerig kicken op simultane lanceerbursts, ons valt dat op. Beide boxen lijken in de lucht gewoon nog top

Ik denk dat ik dan een 2018 batch had, want hier prachtig tegelijk. Ik vind het echt een topper eerste klas, wat een mines. Heerlijke bak! Mede zo enthousiast uit een stukje frustratie richting de overbuurjongen die het nodig vond om nitraatjes af te steken terwijl ik mijn boxen stond aan te steken, en ze dan ook recht langs me te gooien. Pisventje. Kun je 8 uur lang gratis genieten van een dikke show ga je dat doen... Kan daar niet bij.

Bijzonder hoe 0.1 seconde trager zó'n grote impact kan hebben op de uitwerking.

Die kwaliteit kom je enkel tegen bij prof... tot Evolution ermee kwam. Dat is echt wel een dik en dik compliment!

Heb ook dit soort blokken prof-vuurwerk meegemaakt in de straat van een eerdere buurman vroeger. Zat illegaal vuurwerk gezien tot prof aan toe en vandaag de dag blijft mij dat `ene` W-shape blok mij het meeste bij. Naast al dat geweld... Dat lanceergeluid blijft... onbeschrijfelijk!

Het niet meer gelijk schieten viel mij dan ook direct op bij de Mega Willows:
Nu klinkt de Mega Willows meer als een Z-Shape waaier en niet meer als een W-Shape blok.

Als liefhebber/freak heb je dit zo door. Dit soort kleine details maken een blok tot wat het is. Of het is het gewoon net niet (wat nu het geval is).

Ik hoop echt dat Evolution hierin meeleest en de Mega Willows weer in ere herstelt.

De heren in het bovenstaande filmpje #186 reageren dan ook echt geweldig haha, maar echt wel (onbewust) te danken aan het lanceergeluid.

Kijk maar eens in de onderstaande post wat het meeste opviel... heb genoeg geciteerd van andere forum leden :wink:
De Mega Willows van vorig jaar:

Man wat is deze video geweldig, die reactie's :handsup:

Ik denk dat ik dan een 2018 batch had, want hier prachtig tegelijk. Ik vind het echt een topper eerste klas, wat een mines. Heerlijke bak! Mede zo enthousiast uit een stukje frustratie richting de overbuurjongen die het nodig vond om nitraatjes af te steken terwijl ik mijn boxen stond aan te steken, en ze dan ook recht langs me te gooien. Pisventje. Kun je 8 uur lang gratis genieten van een dikke show ga je dat doen... Kan daar niet bij.

Marchel, mooi dat je het filmpje vet vind. ik had graag ook weer zo'n filmpje gemaakt...
Waar ik dus vooral benieuwd naar ben is waarom de 2019 versie anders was dan die van 2018 ? En dat bij de mega Willows exact hetzelfde aan de hand was ?

Marchel, mooi dat je het filmpje vet vind. ik had graag ook weer zo'n filmpje gemaakt...
Waar ik dus vooral benieuwd naar ben is waarom de 2019 versie anders was dan die van 2018 ? En dat bij de mega Willows exact hetzelfde aan de hand was ?

Dit wordt meegenomen in de evaluatie.
Enigste rede die ik kan bedenken is dat het lont wat is gebruikt een fractie minder snel is geweest en dit heeft geresulteerd in de minuscule vertraging.

gr
Marchel

De heren in het bovenstaande filmpje #186 reageren dan ook echt geweldig haha, maar echt wel (onbewust) te danken aan het lanceergeluid.

Zeker dat het burstgeluid dé reden was voor deze reactie! Echt hard, diep en groots, in combinatie met zoveel visueel geweld is het gewoon fantastisch. Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent als het net niet tegelijk gaat.

Tof ook dat Marchel het filpmje gezien heeft, dit effect heeft deze box dus in de straat. Zoals 1 van mijn vrienden zei: Deze box steekt ook al zijn handen omhoog (als reactie op dat iedereen met zijn armen omhoog stond te juichen).

Wil hem voor dit jaar weer aanschaffen, liefst wel een 2018 of 2020 batch als deze weer tegelijk doorloopt. Dan is het echt een topper!

Ik had de 2019 versie maar vond hem wel erg indrukwekkend. Had hem samen met de Mega Willow geschoten, dus dat heeft wellicht ook wel wat invloed gehad. Kost wat maar dan heb je ook wat :p.

Filmpje is niet van top kwaliteit maar geeft een goede indruk:

Waar is het hogedruk afvuur geluid van de branco gebleven.

Dat was echt wwhooboemMMMM

Boeketten 50 procent kleiner, zwakkere burst tegen afkeur.

Zo vind ik er echt niks aan.

Raar

Hier net zo, dacht dat het samen met de Noi-Z een prachtige combinatie zou zijn, maar los van de mines was het verder geen spektakel, boeketten waren niet heel best. Alle aandacht ging naar de knipperende tails en de gevulde lucht van de Noi-Z.
Verkeerde combinatie wellicht, had er misschien ook gewoon meer van verwacht, maar voor mij was dit de misser van oud en nieuw.

Desalniettemin zijn die mines geweldig, gewoon verticaal en als cake zou waanzinnig zijn. :D

Hierbij dan de film, ook daarop valt enkel de Noi-Z echt op w.m.b., los van de mines, maar die zijn amper gefilmd.

Dit is echt een geweldig filmpje! Laat ook echt prachtig zien hoe mega breed dat ding schiet. Plaatsvervangend genieten dit:applause:

Back
Bovenaan